690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

I er jaget vildt, jer fartbøller I er jaget vildt, jer fartbøller

Hørte lige på P3 at de vil starmme op på dem som kører røddent, zig zag, overhaler over spæreflader mm. pt. er der 15 cevile politibiler med video, og de ville gerne have fordoblet dem :o/

Så pas på, jer som ikke kan overholde reglerne....host host :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I er jaget vildt, jer fartbøller
  • #1   11. jul 2006 Ja godt man ikke er en af dem ik ? smiley

• #2   11. jul 2006 Ja det er rart at man kan køre med god samvittighed.... eller noget :o)

• #3   11. jul 2006 Har lige fået et brev 6500 i bøde nye prøver og betinget i 3 år smiley

• #4   11. jul 2006 Meget føj da !

• #5   11. jul 2006 En der ved hvem den uheldige mc'ist i dette indlæg på BT er?

(link fjernet)

Sgu surt at smutte forbi en politibil med kamera på landevej med 130kmt...

Noget helt andet... Skal de egentlig holde en person ind når de videofilmer vedkommende for at give vedkommende en bøde? Eller er det nok at have filmen, og så præsentere vedkommende for det når de kommer?

• #6   11. jul 2006 hehe jeg prøvede noget ligende lige før klippekortet blev indført. jeg overhalede 4 biler på en strækning der bare gik ligeud. så var så bent betjent der kørte der. hm nå men kunne godt se hans cam da jeg kom forbi så måtte jo bare vente og blev holdt ind. så sagde han jeg var heldig for jeg var kørt 128kmt. min fætter havde kørt 129 samme dag og måtte op til ny køreprøve. jeg fik en bøde på 3500. jeg takkede da jeg havde kørt de GODT 128+++ ved jeg. så der findes bløde mennesker under den store sorte jakkke.

• #7   11. jul 2006 Tror de værste og blive stoppet af, er de betjente som ikke selv kan få lov til at køre mc for konen, de er nok ikke til at tale med smiley

• #8   11. jul 2006 De er sgu da blevet gale i skralden!

Hvad med at bruge de penge på nogle bedre skoler eller sygehusvæsen i stedet? Politikerne har sgu en eller anden fantastisk idé om at man ikke behøver poste flere penge i nogen ting, nej man skal blot bruge xxx-millioner på en undersøgelse af hvordan man kan presse flere ting ind på samme tid! Herefter kan man sige nu har vi brugt xxx-penge på skolen/sygehusvæsenet/... og optimeret helt vildt... Gu kan man da ræv, xxx-penge (taget fra besparelser på fx lærerseminarierne/ medicinudannelsen/ ...) er gået til undersøgelser, politikere og spindoktorer 0 kr er gået til det egentlige formål og hvad står vi så tilbage med?

PS
    Gad vide hvor mange der så begynder at køre uden nr. plade og bare stikker af når politiet er efter dem?

• #9   11. jul 2006 Hehe der fik jeg vist lige lukket lidt damp ud... smiley

Sjovt! Vi har altid fået at vide at det kommunistiske overvågningssamfund var af det onde og i dag er vi på vej mod et borgerligt ditto... Hmmm... Er det godt eller skidt?

• #10   11. jul 2006 Fanatikere på begge yderfløje er aldrig godt,,enten det er kommunister helt ude til venstre, eller D.F. helt ude til højre.. Og i øjeblikket har vi en borgerlig regering der bruger fanatikere helt til højre for at få deres politik igennem. Og vi går mod et overvågningssamfund som aldrig før, og justits-lene med de store forlygter har en klar teori om at det eneste der hjælper på lovovertrædelser, det er hådere straffe.. De skal fanme ha med pisken,,så ka de lære det,,også selvom det er færdselsloven der overtrædes,,smid de trafikforbrydere i spjældet,,så ka de fanme lære det..Hun er sgu så dygtig.. :o)

• #11   11. jul 2006 Ja det lyder ikke godt, har også lidt svært med at køre pænt altid... Det er jo ligefør jeg ikke skal købe mig den zx9r som jeg er på jagt efter =0) for så går det jo lidt hurtigere endnu hmmm

Martin...

Kommentér på:
I er jaget vildt, jer fartbøller

Annonce