Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på civilvognene
  • #1   17. maj 2013 Der er Gumball 3000 i KBH denne weekend så de er sikkert fremme fra busken ;o)

• #2   17. maj 2013 Ah, det er sgu nok derfor så

• #3   17. maj 2013 kan hermed bekræfte at de også er i Århus området.... snuppede mig for en overhaling med cirka 100.. tåbeligt

• #5   18. maj 2013 lars hvor blev du nappet? på grenåvej? holme møllevej? eller holmevej? de 3 steder så jeg foto vogne i dag

• #6   18. maj 2013 Blev stoppet sidste år af en civil, havde overhalet 3 biler lige efter en rundkørsel (på vej op i fart) så kom lidt frisk forbi i 2 gear, men satte så farten ned til det lovlige da jeg var kommet forbi... så han var lige inde og glo video'en igennem... du er heldig det er kun en advarsel du får smiley

• #7   18. maj 2013 Jeg blev nappet af en civil vogn, på hasle ringvej, havde lige overhalet en bil inden et lyskryds, og så var det jo ganske nemt at hive mig ind til siden..

Polizen: "Kan du vedkende at du har kørt for stærkt" -
    Mig: "Jeg så sku ik lige hvor stærkt det gik...Har i en måling?" -
    Polizen: "Nej, men vi har en video, hvor det ser ud til at gå stærkt på"
    Mig: "Nå for satan... "

så det var lidt øv, men der går lige 3 uger inden der plopper et brev ind -_-

• #8   18. maj 2013 Lars Cenius j - Alt efter hvor lang den video de har af dig er, så er det ikke sikkert at de kan bruge den til noget

• #9   18. maj 2013 Civil-vogne.....

Ingen problemer smiley Bare hold øje med 1) skiltningen og 2) speedometeret.

Står de to overens hele tiden, så er der ingen problemer smiley

• #10   18. maj 2013 ja de sku jo nødigt lave noget gavnligt politiarbejde så som
    opklare voldtægts sager. afsløre pædofile. beslaglægge stoffer. indespære bandemedlemmer osv. men nej det da meget bedre at stoppe folk for at køre 3km/t forstærkt...
    ja jeg er pænt træt at politiet og deres væremåde...

• #11   18. maj 2013 Ketil

Du blander æbler og pærer sammen.

Voldtægtsager, stoffer, pædofile og andre lign, hører ind under <i><b>kriminalpolitiets/sædelighedspolitiets</i></b> regi.

Hvad der sker ude i trafikken, hører ind under <i><b>færdselspolitiets</i></b> jobbeskrivelse.

Husk at holde disse to ting adskilt.

• #13   18. maj 2013 Med skiltning menes der fartskiltene...

... du ved der runde irriterende ting, der står i kanten, med et to eller tre-cifret tal i midten smiley smiley

• #14   18. maj 2013 Anders. Det er vel også vigtigt at holde øje med omdrejningstælleren. Så man ved hvornår det er mest fordelagtigt at skifte gear. Og man jan jo ikke holde øje med alt på en gang. Så jeg vil sige hold øje med vejen og omdrejningerne. Farten skal du jo mok få ar vide når du bliver stoppet ind til siden. smiley

• #15   18. maj 2013 Anders

Et blik på speedometeret i ny og næ er ikke skadeligt. Tværtimod godt for tegnebogen smiley

• #16   18. maj 2013 Speedometeret har været defekt over halvdelen af den tid jeg har tilbragt på mc smiley

Et hint til at spotte umarkerede polititjenestevogne:

Der er ALDRIG hvid skrift på nummerpladeholderen..
    Der er stort set aldrig en nummerpladeholder..

Modsat 7/10 biler i danmark.

Hver gang en bil ikke har forhandlerreklame på nummerpladeholderen, så forsøger jeg at udelukke at de kan være politi på en anden måde..

Der går nemlig sjældent 50 meter mellem hver regel jeg bryder smiley

Kommentér på:
Pas på civilvognene

Annonce