{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

Go service (opfølgning) {{forumTopicSubject}}

Hej

Vil lige skrive afslutningen, på et tidligere indlæg.

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/off-topic/191666-opfoelgning_5_gear_fabia

Efter jeg vendte tilbage til Skoda i Holstebro, og var lidt vred over det overhovedet ikke havde hjulpet, kørte værkføren en tur med mig og gav mig ret i at raslen i 5 gear stadig var der, så de tog bilen ind igen uden problemer, dog ved 14 dages ventetid pga jeg skulle ha lånebil (som var gratis, ligesom sidste gang). De ville skifte 5 gears tandhjul.....fint nok tænkte jeg.
Ringede så til dem idag (de fik bilen i Mandags), og de sagde det IKKE havde hjulpet at skifte 5 gears tandhjul, men at de nu var ved at montere en helt anden gearkasse ( fra en som havde kørte 60 k imod min med 135 k på klokken ). Var så ude og hente den idag, og det var blevet meget bedre, og så havde de også lige skiftet koblingen, da de synes den havde lidt slidte plader. Havde godt lagt mærke til den nogle gange "hoppede" lidt når man satte igang i første gear.

Synes det er SKØNT at man for en gangs skyld oplever kanon service, og endda med et smil fra værkføren, selvom de har brugt mange timer på samme problem, at bare dejligt at de tager at skifte kobling af sig selv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Go service (opfølgning)
Kommentér på:
Go service (opfølgning)

Annonce