27. jan 2006 Følger: 38 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.188
Fuld stop - BANG! {{forumTopicSubject}}
Er lige kommet hjem fra julefrokost sammen med 2 af gutterne.
På Teaterbodegaen i Århus har de den store julefrokostmenu, - der er alt hvad man kan komme i tanker om af julemad - incl. snapsemenuen med 7 forskellige slags snapse.
Vi kom igennem, - men snaps slukker jo ikke tørsten, så der skulle en del fadøl til.
Øl er vanddrivende, så der skulle mere øl til for at holde væskebalancen.
Af en eller anden grund sætter det sig på balancenerven, så da vi kom ud fra restauranten havde jeg ikke taget højde for en kraftig sidevind, der forårsagede at jeg kom i drift og ikke kunne stoppe før jeg ramte et skilt (Oven i købet et "Fuld stop" skilt).
Efter at have rettet på mine briller, kunne vi defilere over til bilen, som min søn så venligt havde påtaget sig at køre i dagens anledning.
Tror jeg skal tidligt i seng i dag
aug 2004
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 111
Jamen så må du sove godt.
Takker for aftenens bedste grin indtil nu
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 149 Svar: 848
apr 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 53
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 135 Svar: 523
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 1.407
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.509
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.188
Hvis evnen til at formulere sig nogenlunde på skrift og stave rigtigt ellers er til stede, bliver det ikke sværere selvom man har lidt promiller til at hjælpe sig
Men jeg kan godt se, at hvis man er udfordret i forvejen, og det skriftlige ikke falder naturligt, som Brian der både skriver i nutid og datid i samme sætning, og R1 der ikke ved at stavefejl er i ét ord - så vil alkohol nok forstærke udfordringen yderligere.
Men i skal da have tak for at forsøge at spolere en tråd, der bare var ment som et hyggeligt indslag, mens jeg sidder her og nyder en stille brandert efter en hyggelig eftermiddag med drengene.
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 29 MC-er: 8 Emner: 109 Svar: 642
Der var et par der fik tørt på... He he..
apr 2012
Du har tilsyneladende aldrig været rigtig fuld så
Men ja, VAR skulle jo nok lige udskiftes med ER men du forstod da hvad jeg mente
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.188
Men jeg forstår bare ikke helt din trang til at gå ind i en tråd, der tydeligvis er ment som et hyggeligt indslag, - for at lufte din mistanke om at det skulle være konstrueret ud fra den blå luft, uden du har en reél chance for at vide noget om det.
Du må jo være en af de typer der går ind i en osteforretning, for at lede efter hullerne.
Men den var ikke konstrueret, - har du overvejet om det er muligt, at selvom du (heller) ikke kan skrive når du er fuld, så er der måske andre der kan?
Tråden var egentlig ment som en lille hyggeting, der skulle sprede lidt god stemning, hvilket jeg synes fremgår ret tydeligt.
Og hvis du ikke er til den slags, kan du så ikke bare springe den over, i stedet for at gå ind og spolere det for andre?
Men tillykke, det lykkedes for dig - jeg forstår bare ikke formålet.
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 29 MC-er: 8 Emner: 109 Svar: 642
Vil helt klart mene at man godt kan være fuld, men alligevel kunne stave sit navn..
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 379
Din formuleringsevner fejler ingenting, men hvis du ud fra Brian H's kommentar om at *han* ikke ville kun skrive i forumet, når frem til at han ikke tror på dig og vil spolere tråden, læser du i hvert fald mere mellem linierne end godt er...
apr 2012
Har jeg skrevet at du er fuld af løgn ? næ det er dig der selv kommer frem til det.
For mig er fuld = at man dingler rundt og beruset er det du var, ja der kan man fint skrive og selv finde hjem
Jeg er nok typen der ikke nøjes med at blive beruset, det siger konen ihvertfald
Men lad os nu det ligge, jeg skrev det ikke for at nedgøre dig, men at jeg bare ikke ville være i stand til at skrive et indlæg på et forum, ja jeg ville nok slet ikke logge mig ind på pcen, men finde min køje Hehe.
Mvh
Fuld stop - BANG!