{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Vupti og alle problemer var glemt !!!! {{forumTopicSubject}}

Endelig endelig !!

Ja endelig kom dagen så hvor der blev taget hul på sæsonen 2008 !! Nu har nogle måske set mig skrive at jeg har været ude før i år og det har jeg osse, men det har været alene og det tæller altså ikke helt !!

Torsdag efter job blev der lige lavet en lyn samling, 5 mand var klar og afsted det gik over stok og sten !!!

Ahhhh, luft under vingerne, vandtemperatur 79 grader, tanken fuld med V-Power g så lige et lille vip på håndtaget i 2. gear og afsted det går i 45 graders vinkel !!!
For udenforstående og ikke indviede i mc'ens vidunderlige verden lignede vi nok mest en flok malke-køer der kom på græs første gang !!

Men selv på 13. sæson så er glæden stadig intakt, ja vel nærmest voksende !!

Efter 90-100km på den "sædvanlige" rute sidder alle bevægelserne der igen og det er tid til det obligatoriske stop på min svigerfars bænk, nærmere bestemt Stauning havn på Øst siden af Ringkøbing Fjord. Blå himmel og 10 grader !!!

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5684

Videre det gik og selv ikke gyllevogne, rendegravere og gummigede kunne ødelægge humøret !!!
Gennem en af yndlingskurverne i 3 gear, max nedlægning og max rpm. ud af kurven ........ wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ........ det kan stadig hæve pulsen og det kan stadig facinere de andre når Hondaen lige smider en laaaaaaaaaang sort "streg" på vejen !! Hvem sagde at man ikke kunne holde varme i Pilot Power Ct2 om foråret ?????

Hjemme igen, spake dæk møde og en enkelt pilsner mens den fede tur snakkes igennem !!!

kl 22.30 tikker der en sms ind fra min lillebror..................

Ahh, det hjalp lige på humøret !!

Tak til Jeppe, Rasmus, Allan, Casper og min dejlige kone fordi hun gad og passe og fodre vores unger mens vi var afsted.

Ser frem til en dejlig sæson !!

Efterskrift !!

Rasmus: Husk, når en 929'er lyser for benzin, så skal man tanke den !!!

Kim: Kom nu igang med den slankekur !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vupti og alle problemer var glemt !!!!
Kommentér på:
Vupti og alle problemer var glemt !!!!

Annonce