2.345 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Søger dygtig sælger :-) Søger dygtig sælger :-)

Hej folkens,

Jeg søger med lys og lygte efter en ny medarbejder til mit salgsteam. Man hører altid om arbejdsløshed, men det er faktisk også svært at finde den rette arbejdskraft indimellem smiley

Skriv til mig, hvis du finder det interessant, så kan jeg fortælle mere om jobbet.

Vi holder til i Søborg(2860)

Jeg søger motiveret og selvdrevet Sælger, der er fuld af energi og gå på mod og har lyst til at drive og øge salget.

Som sælger er du kontaktperson for en eller flere af vores butikker. Du er en del af et særdeles dynamisk og energisk salgsteam, som planlægger og udfører salgsaktiviteter rettet mod nye potentielle kunder.

Blandt dine arbejdsopgaver er følgende:
•Aktivt opsøgende salg i Butikkernes lokalområder
•Foretage telefonopkald på baggrund af aktive henvendelser
•Salg af produkter til potentielle kunder
•Opfølgning på salget og på de nye kunder
•Opfølgning på eksisterende(gamle) kunder.
•Samarbejde med leder og personale i butikkerne i forbindelse med planlægning og gennemførelse af events og andre salgsaktiviteter.
•Medvirke til planlægning af kampagner og andre salgsfremmende aktiviteter
•Udsendelse af materiale og diverse andre opgaver relateret til dette
Kvalifikationer:
•Erfaring med opsøgende salg, både personligt og telefonisk
•Gode IT kundskaber på brugerniveau
•Kommunikere perfekt på dansk i både skrift og tale
•Gerne kendskab til engelsk og de skandinaviske sprog
Vi forventer at du er:
•Yderst salgs- og resultatorienteret
•Målrettet, engageret og ambitiøs
•God til at motivere og drive sig selv
•Selvstændig, struktureret og besidder en høj grad af udholdenhed
•Imødekommende, opsøgende, smilende og positiv – også når der er travlt
•Teamplayer og fungerer godt i et dynamisk og målrettet team

Løn- og ansættelsesforhold:
•Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarrest
•Løn efter kvalifikationer samt bonus- og pensionsordning
•Arbejdstiden er placeret indenfor butikkernes åbningstider, hvorfor aftenarbejde skal påregnes ca. 2 hverdage om ugen.

Send mig en PM hvis det har fanget din interesse smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger dygtig sælger :-)
  • Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #1   20. sep 2012 Hvad skal man sælge, sådan cirka?

• #2   20. sep 2012 Medlemskaber smiley

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

#3   20. sep 2012 Til?

• #4   20. sep 2012 Send mig en besked.

Det er i en større Nordisk virksomhed med ca. 4.500 ansatte. Ca. 350 i Danmark.
    Jobbet er IKKE hemmeligt, det er bare mig der gerne vil forsøge at være lidt anonym... smiley

• #5   20. sep 2012 Skal der sælges helsemedlemskaber, under dig ? Eller hvorfor fortæller du ikke hvad der skal sælges ?

• #6   20. sep 2012 Nice gjort Kim. smiley

• #8   20. sep 2012 Anonym sælger smiley

Undskyld mig men lyder som et lortejob

• #9   20. sep 2012 helt enig..
    hvem vil på tage sig et job, og ikke vide hvem sælger for og egentlig hvilke medlemselskab?

få lagt lidt facts på bordet om firmaet istedet for det hemmeligheds pjat

lugter langt væk af gyllle!

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

#10   20. sep 2012 Jeg kan da sagtens forstå at du ikke vil fortælle præcist hvilket firma, du søger for, selv om det vist er begrænset hvilken konkurrencemæssig betydning det kan have at ansætte en sælger i et firma med i forvejen 4500 ansatte.
    Grunden til at jeg spørger ind til det er at jeg synes det lugter lidt af lort. Min erfaring gennem livet er, at ting der lugter af lort tit har vist sig at være... lort.
    Hvis du selv er sælger, synes jeg sgu ikke du sælger den ret godt.

Jeg kan derimod ikke se noget problem i at du søger her igennem. Hvis du og stillingen imod første indtryk er helt reel synes jeg da det er god stil.

• #11   20. sep 2012 I kan sgu da bare skrive til manden hvis i vil vide mere......... Man kan ikke bondefanges til et job før der er ingået kontrakt... Det jeg mener er, fordi han smider en følervher, er jo ikke ligestillet med at det er et forsøg på at tage nogen i røven.....Jesus der skal ikke meget til mere før mcg policen eksplodere på en stakkels trådstarter.....
    Vi er også 5000 ansatte hvoraf 100 ervi dk, og vi kan sgu heller ikke få folk trods atraktive forhold, sikkerhed i jobbet samt god løn.

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

#12   20. sep 2012 Man kan da også bare selv gætte sig frem til at det er hos Eniro. Der søges i øvrigt 7 mand M/K på jobindex, så det er næppe den store hemmelighed.
    Politi eller ikke, jeg synes det lugter lidt når man ikke vil skrive nærmere om det.

• #13   20. sep 2012 Helt ærlig drenge... smiley

Beklager - det er et helt reelt job i en proffesionel virksomhed med overenskomst smiley
    Intet skummelt her. Hold nu op med at være så mistænkelige.
    Jeg søger arbejdskraft her, blot for at "række hånden frem".
    Der er flere der har skrevet via PM, og har man spørgsmål så skriv bare den vej, så får du svar ASAP.

• #14   20. sep 2012 lyder som et pyramide spil hvor man skal presse sine venner og bekendte til at købe en skod creme, produkseret for/af moon eller en anden møg sekt. Du skal købe noget crap som du så skal forsøge at sælge videre, problemet er bare at folk godt ved det er crap så du ender med at brænde inde med lortet.

• #15   20. sep 2012 Martin du og jeg er helt enige, det er derfor vi ikke er sælgere (eller jeg er ihvertfald ikke), men jeg tror ikke at det er produktet som sådan at en stjernesælger tænder på, men nemlig salget selv, og den gevinst der følger med. Derfor tror jeg at trådstarter søger netop denne specielle type, som ikke vælger et produkt, men en karrierre og en livsstil, som afspejler deres personlighed, og som kan sælge sne på Grønland, bare fordi de kan...

• #17   22. sep 2012 Synes stadig det er fedt gjort, og jeg kan ikke forstå hvorfor folk ikke kan have sympati for at manden ønsker anonymitet. :S

• #18   22. sep 2012 Jeg er efterhånden blevet tilbudt flere tilbud om at være med i alt muligt salgs halløj som bare skulle være så fedt.. lige fra kaffemaskiner til aloe vera produkter.

I kender typen hvor det handler om at få så mange til at sælge under dig, fr at få en lille bid af kagen fra alt de sælger.

Hvis dette er sådan et tilfælde (siger ikke det er det) men så er det dybt forkastelig,t at begynde at reklamere for det på forummer som dette, inden længe vil vi jo blive spammet med alt muligt lort.

• #20   24. sep 2012 Jeg vil gerne have det job hvis man får råd til en rsv4 af det smiley

• #21   24. sep 2012 Det gør man vist af de fleste job, Kim, det er kun et spørgsmål om hvor længe man skal vente før man kan købe den. smiley

• #22   24. sep 2012 Det er sjovt som det vælter op med helt vilde spekulationer.

Hvorfor læser I ikke bare hvad Kim skriver?
    Han lægger en teaser op, og hvis man er interesseret, kan man få flere oplysninger i PM.

Hvor svært er det lige?

• #23   10. okt 2012 Pyramidespil??? Hvordan fanden får du den tanke?
    Skriv til manden og spørg der, hvad er problemet?
    magen til papnakker skal man sgu lede længe efter.

• #24   13. okt 2012 tag en snak med tonni bonde han kan sælge lidt af hvert

• #25   15. okt 2012 Eller "Sten Bech"

• #26   15. okt 2012 Formentlig sælger hos sats

http://www.sats.com/om-sats/dette-er-sats/ - 4500 ansatte
    http://www.ofir.dk/Resultat/Jobannonce.aspx?jobId=LJA-4141132 - Kontakt Kim S ved yderligere spm

Tog 2 min på google smiley

• #27   16. okt 2012 Jeg hader abonnement sælgere...... Man burde kunne give dem stød gennem telefonen når de ringer smiley

• Thomas V
    Thomas V Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #28   19. okt 2012 Brian S: Er der noget galt i at sige nej tak? smiley

Kommentér på:
Søger dygtig sælger :-)

Annonce