Skruemaskine hvor? {{forumTopicSubject}}
Hej
Måske ikke det rette forum, men jeg ved der er en del herinde med kærlig til værktøj.
Min skruemaskine er afgået ved døden efter lang og tro tjeneste.
Jeg har haft lånt en Makita i noget tid og valget er faldet på sådan en fætter.
Jeg har sjusset mig frem til at BHP442 LXT 14,4 volt er den jeg vil have udfra prisen er ok og den er med 3 ah batteri.
Jeg skal bruge den på værkstedet som boremaskine m.m. (har søjlebormaskine til det meste) og måske en sjælden gang hjemme. Det er ren amatørbrug.
Jeg har haft et par til 3-500,- og de har bare været ringe...
Har fundet modellen til 1600,- med et batteri og hurtiglader... Er prisen ok? (skal ikke bruge kasse og fflere batterier)
Er ikke så velbevandret i værktøj og hvor man finder det billigt.
Håber nogen kan pege den rette vej.. eller komme med et alternativ til ovenstående. Max er de 1600,- da det i forvejen er mere end jeg reelt bør ofre med det lille behov..
Med løftet forhjul
Henrik
okt 2011
Følgere: 180 MC-er: 4 Emner: 283 Svar: 2.390
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 913
Jeg har købt alt mit auku værktøj hos dem, meget fin og hurtig service, jeg valgte Makita LXT 18V .. skrue/slag maskine, vinkelsliber, slagnøgle og lygte i samme serie da man kan bruge det samme batteri til alt, 2-3 batterier, 1 lader til 220v evt en lader til bil ( 12v ) så skulle du være dækket rigtig godt ind.
Kvaliteten på det jeg købte kan jeg helt sikkert ikke klage over, mit er blevet BRUGT MEGET og aldrig svigtet ( selv om man ikke altid bruger det efter foreskriften ) med en hurtig lader ( ca 25-28 min fra helt fladt til fuldt opladet ) ja så løber du ikke tør for strøm heller.
Med venlig hilsen
Kim S
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.461
Andre med links til gode tilbud?
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 773
okt 2011
Følgere: 180 MC-er: 4 Emner: 283 Svar: 2.390
Det må lades op på en time, max.
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 773