{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny pc
  • #1   4. dec 2011 Du får ikke noget fornuftigt svar med mindre du beskriver hvad den skal bruges til.

• #2   4. dec 2011 Hvis du har 500 kr. ekstra på lommen, ville jeg købe den til 6499,95 pga. den nyere processorteknologi, der bør køre mere smooth i pressede situationer. har dog ingen personlig erfaring med nogle af disse pc'er..

• Casper M
    Casper M Tilmeldt:
    maj 2007

MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 27
    #3   4. dec 2011 Skal ikke bruges til det helt store, bare lidt gaming og ellers bare hurtig surfing

• #4   4. dec 2011 Gaming, hvor kræsen er du med grafik kvaliteten?
    Det er jo ikke just et par spille pc´er du har smidt ind her, men ellers enig med Thomas, tag den med core i7 chippen til 6,5k.

• #5   4. dec 2011 ville måske finde en computer med et geforce grafikkort i stedet for ati radoen syntes de oftest er bedre til prisen også en med i7 processor den kører meget bedre en amd ..

• #6   4. dec 2011 Har på nuværende tidspunkt haft 3 HP Pavilion laptops, og fælles for dem alle, har været at de bliver relativt varme, uden egentlig at blive brugt.

Så hvis du skal spille på dem, så ville det være en god idé at investere i sådan en køleplade til at ligge under - så den kan suge noget mere varme væk.

Men hvis du skal spille, ville en stationær nu altså være at foretrække.

• #7   4. dec 2011 Jeg har en samsung bærbar, kvaliteten er virkelig god ifht. acer, hp osv. som jeg har haft før... kvaliteten af materialerne er mere holdbar og den støjer ikke fra blæser og harddisk -og så har den noget quickstart, så når den står i dvale tager det kun 3 sekunder at starte windows op 100% klar til brug, det er den vigtigste ting da den virkelig har sparet mig for meget spildtid.

Så gå efter noget med quickstart hvis du skal bruge computeren dagligt smiley

• #8   4. dec 2011 Har en Acer nu syntes aldrig den larmer eller bliver varm og det er med en i7 processer og rimeligt grafikkort som jeg gav 6500 for..

Kommentér på:
Ny pc

Annonce