{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny pc.
  • #1   6. mar 2012 Helst maks 5000.

• #2   6. mar 2012 Har kigget lidt på disse 2 ? men ved ikke om de er gode, er ikk så meget geni på dette område smiley

(link fjernet)

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4206120980
    Men kom endelig med forslag

• #3   6. mar 2012 Aldri' aldri' Acer

• #4   6. mar 2012 nej nej nej nej!

Du betaler kassen for sidste års vare i de butikker!

Topdata.dk

eller bestil en fra komplett.dk eller lignende sider!

• Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 77
    #5   6. mar 2012 Hvad med en custom pc fra mm-vision.dk

Ring og hør dem ad, sig hvad du skal bruge og du får det garanteret billigere end andre steder smiley

• #6   6. mar 2012 Nå, Nå smiley

så hjælp da med af finde en, aner ikke hva jeg skal kigge efter

• #7   6. mar 2012 maskinen til 5.555 på topdatas hjemmeside har alt du skal bruge til gode penge.

• #8   6. mar 2012 Peter S.

Kan ikke udtale mig om de er gode til prisen i nogle tilfælde - kan kun udtale mig om 2 venner som har fået et "sepcial price for you"- tilbud derfra. De kunne da snildt matches eller gøres billigere ved lidt søgen på nettet.

Som minimum vil jeg bare anbefale en I7-2500k processor, 8 GB ram, gerne et Asus eller Gigabyte bundkort (især mht driver/biosopdatering) og mindst et GTX560ti eller HD6950.

• #9   6. mar 2012 Er der styre system med i deres pc´er ?
    eller noget der skal købes ved siden af

• #10   7. mar 2012 Damn, skal man så virkelig betale 1700 for af få det med smiley
    jeg skal helst have en med styresystem

• #11   7. mar 2012 Nu er jeg ikke Så "meget" gamer freak, og skal helst bare have et styresystem med fra start smiley

så har i evt bud på Normale menneske computere smiley

• #12   7. mar 2012 Ahhh ja - I5. Fattede ikke meget de første par gennemlæsninger - tænkte du mente den var udgået smiley

Hells:

Overvej denne

http://www.komplett.dk/k/config.aspx?ConfigSystemId=10480

Med en Corsair TX v2 650W strømforsyning
    I5-2500k processor
    OCZ Agility 3 SSD

Pris 5352.- + 1026.- Win7 proff.

Og så put dit gamle grafikkort i spanden (såfremt det er PCI-E) + din gamle harddisk som slave indtil du finder et godt grafikkort til prisen.
    F.eks. http://tinyurl.com/6qh6ae3

Et par udvalgte komponenter giver 10-fold tilbage for en minimal merpris. Butikkerne presser prisen så meget de nu kan, men der er ofte himmel til forskel på ydelse 2 maskiner imellem kun adskilt af en tusindelap. Sælgere vil sige: "nej det kan du ikke mærke nogen forskel". Men det kan du!

• #13   7. mar 2012 Sagt på en anden måde er PC-hardware indelt i 3 grupper.

Entrylevel
    Mainstream
    Highend

Skal du spille nyeste spil i opløsninger over 1680*+ Skal du op i mainstream. Highend er ligegyldig medmindre du er nørd omkring det eller spiller med flere skærme.
    Folk vil så gerne bare nøjes med en maskine til 4.500 og lander så lige i lageroprydningskomponenterne og sløve harddiske. 2 år senere begynder de at irriteres på maskinen og tænker så småt på at købe en ny og hurtigere. Hvorfor ikke købe en tidsvarende og nyde maskinen i 4 år. Det er også billigere over tid.

• #14   8. mar 2012 Overvejer nu lige den der fra Topdata

http://topdata.dk/product.asp?product=8069

Er det en go pc for pengene ?
    kan se der kan tilvælges en milliard ting inden man bestiller, betyder det, af det er noget lort der sidder i den hvis man ikke vælger det ?

Og styresystemet
    Windows 7 Premium 64bit, DK (799)
    er det godt ? eller godt nok ?.

Vil helst holde den lidt nede i pris smiley

• #15   8. mar 2012 Den ser fin ud til prisen - evt opgradere harddisken til 120 GB SD eller tilføje en lille 60Gb SSD til styresystem.

Vi snakker gevaldige forbedringer i startup-tid og load af programmer som ligger på SSD'en. Men kender ikke dine pladskrav. SSD er kun til styresystem/yndlingsprogrammer/spil.

Maskinen indeholder gode komponenter. Da jeg går udfra din skærm ikke er større end 1900*1080 (evt. 1200) så er GTX 560 hurtigt nok.

Nu ved jeg ikke hvor presserende det er med udskiftning. Men der sker ting og sager mht. nye graffikkorts udgivelser og processorer her i april/maj. Evt. værd at vente på enten mere ydelse til de samme penge eller gøre et kup når der skal ryddes op hos f.eks. topdata etc.

• #16   8. mar 2012 AMD7670 grafikkort - det kan også lige trække minestryger i 60 billeder pr. sekund.
    Det er et OEM-graffikkort (kun til producenter) der ikke kan købes seperat. Det er et MEGET handicappet kort, hvor alle ikke virkende områder på en allerede low-end chip er slået fra eller der ryddes op i gemmerne og et 3 generationer gammelt chip/kort for en sidste chance. Således at der minimeres spild fra produktionen side.

Marketingsafdelingen giver så kortet et navn der ligger tæt op at sidste nye udgivelse - men reelt snakker vi skrammel der ikke tåler sammenligning og driversupporten er ringe ved nye spiludgivelser (som det alligevel ikke kan trække).

Medion har engang imellem nogen ok tilbud - men reelt får du flere fjernbetjeninger, blæserkontrol, diodelys (i flot blå) og mærkelige dippedutter og 70+ USB stik istedet for at koncentrere sig om indmaden!

Kommentér på:
Ny pc.

Annonce