{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Ikke kun mc'ister kører for hurtigt {{forumTopicSubject}}

1: http://www.youtube.com/watch?v=7ThiIoLLEeE&feature=related
2: http://www.youtube.com/watch?v=s7Omp5BwSIQ&feature=related

Det er én video fordelt over 2 klip..

Føreren af BMW'en er da godt nok en klaphat, men det er da også under al kritik at politimanden ikke kan følge med grundet mangel på hestekræfter smiley

dog heldigt han er noget bedre til at køre bil end ham den anden...

puha!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke kun mc'ister kører for hurtigt
  • #1   26. mar 2011 det er så pisse uansvarligt af betjenten at køre på den måde.. det kan godt være han har erfaring i at køre stærk, og er garanteret bedre til at bedømme trafikken og køre derefter.. men fordi han er bedre bilist kan de samme faktorer ramme ham.. hul i vejen, en lille pige løber ud på vejen, en traktor kører lige efter et sving hvor der er dårligt udsyn..
    så jeg synes det er dybt uansvarligt at betjenten også ligger på omkring de 200 på landevejen..
    selvfølgelig skal ham i bmw´en stilles til ansvar.. men der er altså en grænse for hvor. langt betjenten skal gå for at fange ham.. og de har trods alt reg. nummeret..

• #2   26. mar 2011 Ja han er da værre end os ! Vi kunne aldrig drømme om at køre ind i en politibil !

• #3   26. mar 2011 Madsen

Jo måske nogen af dem der kører Goldwing xD
    vi andre kan jo ikke skubbe ret meget xD
    (spøg til side)

• #4   26. mar 2011 Synes det er fedt at BMW'en trods alt blinker på vej ud af rundkørslen. smiley
    Bøden skulle jo nødigt blive FOR stor. smiley

• #5   26. mar 2011 Han skal sgu ikke lade sådan en idiot slippe afsted, så er jeg ligeglad med at han også skal op i fart. Prøv at tænke på hvilket signal det sender at alle bare kan sætte farten op og på den måde slippe for straf.

• #6   26. mar 2011 rene h

enig.. helt enig

• #7   26. mar 2011 jeg synes også alle skal overholde hastigheds grænserne. inkl brandbiler, politi og ambulancer, udrykning er ingen undtagelse.

fritids MC'er skal dog selvfølgelig være fritaget for hastighedsgrænsen. smiley

• #8   26. mar 2011 Kan så fortælle at han var igang med generhvervelse af kørekortet og havde et nyt max en måned efter..... Det må sige at være et hul i loven !!!

• #9   26. mar 2011 Jaa!! Anarki for dem der er sindsyge nok til at køre på sådan en måde!

Det er jo helt hen i vejret at forestille sig at politi og redningskøretøjer ikke må køre udrykningskørsel!

Jo det kan da gå galt, bevares, men i forhold til hvor mange gange der bliver kørt udrykning sker der ikke meget og selvom det måske lyder en smule hårdt så synes jeg det er en billig pris at betale for at sætte en stopper for folk der opfører sig fuldstændigt uansvarligt og risikerer både eget, andres og for den sags skyld de betjente der jagter dem liv.

Der er noget større risiko for at Brian på 18 i farmands nye BMW dræber nogen i trafikken end en uddannet politibetjent gør.

Tror også at de fleste herinde ville sætte pris på at Bent Betjent kørte lidt over 80 hvis der stod en eller stjerne psykopat med et jagtgevær i køkkenet en fredag nat!

• #10   26. mar 2011 "Ikke kun mc'ister kører for hurtigt"

jow jow, han er sikkert en mc'ist, men han tog bilen den dag smiley

• #11   27. mar 2011 Umiddelbart vil jeg tro, at folk som ham tumben i BMW'en ( er de ikke alle det, i øvrigt ) på et år slår flere ihjel end en panser under udrykning gør på 10 år, så jo; sådanne idioter skal stoppes. Og med alle til rådighed værende midler!

• #12   27. mar 2011 DAMN den har været diskuteret mange gange her inde...

Kommentér på:
Ikke kun mc'ister kører for hurtigt

Annonce