824 visninger
|
Oprettet:
Mobil på gps {{forumTopicSubject}}
Jeg kigger lidt på en Tom Tom med bluetooth og scala rider headset, så mobil og gps anvisninger kan høres i hjelmen, men hvordan med sms ? Kan man også se dem på gps'en ? Ikke at jeg skal tekste mens jeg kører, men det ville jo være fikst nok at kunne læse dem
Jeg har selv tidligere haft interphone i min hjelm, og hvis man havde 2 af dem, kunne de også forbindes via bluetooth, og det virkede fint og rimelig afstand....fungere det også fint med scalar rider ?
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 1.221
jun 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.221
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Der har du osse alt
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Alt det der er standard i Android skal tilkøbes til Iphone og intet af det bliver integreret i styresystemet.
Sorry - off-topic.
Nedenstående er sakset herfra:
(link fjernet)
Go 910′eren kan fungere som håndfri BlueTooth enhed til din mobiltelefon. Det var ufatteligt let at opsætte min telefon. Når jeg sætter mig ind i bilen kobler den automatisk til. Alle samtaler bliver så modtaget via navigationsenheden - du tager telefonen og ringer op direkte fra 910′eren’s trykfølsomme display. Det virker! Og den klarer også SMS’erne, som vises direkte på navigationsenhedens display. Det er sgu smart. Og på engelsk kan den oven i købet læse SMS’erne op, men det har jeg ikke prøvet endnu.
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 275
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Jeg har alt på min iphone..alt.. og med mhs til HTC,der bliver vi nok aldrig enige ,-)
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Hehe... du har sikkert ret. Jeg har forsøgt at møde mine dæmoner med Iphone ved at købe en Iphone 4 og teste den i et halvt år. Har haft den i to måneder nu og er langt fra tilfreds med den. Apple gør alt mere besværligt end det behøver at være...
@Ole
Undskyld vi spammer din tråd med mobil-ævl
Det er ham her du skal have. Det kniber dog nok med SMS'delen. Måske Tomtom Rider kan klare det.
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=135&pID=15000&ra=true
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 275
Jeg kan sagtens finde ud af at administrere, hvor og hvornår jeg læser mine ting.
Mobil på gps