{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger ny bil
  • #1   8. jan 2011 Eller er der nogen der har et godt forslag til en "lille" BILLIG bil? også forsikringsmæssig og grøn afgift
    Vil gerne have plads til hunden, ellers ikke de store krav :o)

• #2   8. jan 2011 Toyota Aygo, Yaris hvis det skal være lille bil.

• #3   8. jan 2011 omkring 250000 km smiley det kan ingen sige dig .
    ja en aygo helt ny med service kontrakt og forsikring gennem toyota så kører du for ca 1200 kr om mnd ex benzin hvis du har 20000

• #4   8. jan 2011 Anja F
    altoerne fra den årgang er meget plaget af rust , så med det kilometertal skal den være nysynet og meget billig

Brian Fjeder .
    hvad mener du ?? yaris er der størrer end aygo ??

• #6   8. jan 2011 Det med hunden er ikke altafgørende, men det kunne være rart :o) Vi har en anden bil hvor den kan være med i, men mangler en nr 2 bil i stedet for mc om vinteren

• #7   8. jan 2011 Hvor billig? Selv har jeg købt en Toyota starlet fra 92 til kun 10.000. Den har fin æde plads og er billig at holde kørende.

• #8   8. jan 2011 hva med en mazda 2? smiley

• #9   8. jan 2011 Det er ikke så meget indkøbsprisen jeg tænker på, har nogle forældre der gerne vil hjælpe der, men den skal jo også holdes kørende. Så tænker på meget lav grøn afgift (gerne den lave på 516 kr) og skal helst ikke være dyrer at forsikre end ca 5000-6000 kr helårlig :o)

• #10   8. jan 2011 kia picanto koster 520 årlig i grøn. vi har 80000 km i vores uden de store problemer.
    vores er en 1.1 ex med alt i udstyr.

• #11   8. jan 2011 anja du skal da købe en aygo fra ny . virker vildt men det er det ikke smiley og for 200kr om mnd er der servicekontrakt på og efter de 3 år kan den sælges for gode penge !

• #12   8. jan 2011 Leas en NY Renault Clio i stedet for, så kender du alle din usgifter de næste 36 mdr.
    9750,- i udbetaling og 1.999,- pr. mdr i 36 måneder.
    Sprit ny 5 dørs med A/C, c-lås,el-ruder, varme i for sæder, radio med cd.m.m.

• #13   8. jan 2011 Men en ny Chevrolet Spark kan du få 3 års kaskoforsikring for 12.000,- og både 1,0 og 1,2 koster 520,- i grøn ejerafgift pr. år. Og da der også er 3 års garanti på har du lave omkostninger de første 3 år.

Kør forbi en Chevrolet forhandler og tag et kig på den.

• #14   8. jan 2011 Jeg ville nødig have en ulykke i en chevrolet Spark!!!!!
    Køb eller leas en Renault Clio - det er en sikker bil.

• #15   8. jan 2011 Pan man: 3 stjerne i Euro-ncap !!! det har mange gamle biler. Renault clio har 5 stjerner, og når man nu er ude at se på nyt eller nyere så køb da en som er sikker, vi kører sku da heler ikke rundt med hjelme fra 1990 eller før vel?? vi bruger SÅ mange penge på sikkerhedsudstyr, men når vi vælger biler, så hopper vi over hvor gæret er lavest. Og JA jeg kører Renault, min kone kører Renault og vores sommerbil er OGSÅ en Renault smiley
    Chevrolet Spark er en fin lille og billig bil, men ikke uden grund.

• #16   8. jan 2011 Claus Peter: Nu har en Spark så 4 stjerner målt på en lidt mere omfattende test end Clio fra 2005. Bla. har Spark bedre rating på sidekollision, og pæletesten klarer den også flot. Da Spark blev testet i 2009 havde den ikke ESP, det har den nu, hvilket er nok til den kan få 5 stjerner i dag.

• #17   8. jan 2011 Jesper - fint smiley endelig nogen som undersøger det, men det er da stof til eftertanke at vi skriver 2010/2011 og testen på Clio var for 5 år siden, tror du at Renault producerer en bil uden løbende at viderudvikle Dens sikkerhed?? Der findes desvære ikke nogen test af Clioen efter 2005, men vi KAN ikke tage fra den at den har 5 stjerner på daværende tidspunkt, og jeg mener med den udvikling som bilproducenterne har, så er det under al kretik at Chevrolet IKKE formår at producere biler i 2010 med kun 4 stjerner, måske 5 stjerner hvis den bliver testet med ESP - ESP havde Renault Clio IKKE !!
    Men der er mange meninger om biler og modeller og vi kan ikke alle køre i den samme bil.

• #20   8. jan 2011 Claus Peter: Nu er det så ikke den samme test som Spark og Clio har været igennem, og derfor er de ikke direkte sammenlignelige. Bla. er pæletesten ikke med på Clio, og det er en af dem der trækker ned i point. Den ville næppe kunne få 5 stjerner i dagens test. Og jo, Chevrolet kan helt bestemt lave sikre biler. For børn på bagsædet er Spark ligeså sikker som en Audi A1. Faktisk er den ligeså sikker som seneste Citroen C3.

Da Cruze blev testet var det den der havde det bedste resultat i sin klasse.

Så nej, at Chevrolet SPark har 4 stjerner i 2009 test synes jeg bestemt ikke er under al kritik. Jeg synes det er et stort og flot fremskridt, og imponerende en så billig bil kan snappe europæiske biler så kraftigt i haserne.

• #21   8. jan 2011 Jesper - fint det er så DIN holdning og det er også ok, men det ændrer ikke på at Renault laver verden sikkreste biler.

• #22   8. jan 2011 Claus peter : vil ikke ind på en diskution om mærker , Men din påstand om at renualt laver verdens sikreste biler , ville jeg gerne se noget dokumentation på .

• #23   8. jan 2011 OPEL CORSA...............

• #24   8. jan 2011 kan godt være renault er billig og sikker og alt det der, men er sateme også noget værre hø..... kører koreaner, og kunne ikke drømme om et frøæderbil, tidliger mekaniker, så har haft fingrene i lorten...

• #25   8. jan 2011 Claus Peter: Nej. Det er ikke min holdning, det er resultaterne fra NCAP. Spark er på niveau med andre anerkendte mærker og cruze er nr 2 i sin klasse.

• #26   8. jan 2011 Chevrolet Spark – Maksimum sikkerhed for børn
    Spark fik 69 ud af mulige 100 point og manglede derfor kun ét enkelt point fra at nå den højeste score på 5 stjerner.

I kategorien voksenbeskyttelse (Adult Protection) opnåede Spark, i sidekollisionstesten mod en deformerbar barriere, en maksimum score på 8 point. Også i sidekollision mod stolpe (Pole Testen) fik Spark en høj karakter på 7,35 point ud af 8 mulige point, hvilket markerer en solid beskyttelse af passagerer i tilfælde af en mere alvorlig kollision fra siden. Spark scorede ligeledes maksimum point for børnesikkerhed.

• #27   8. jan 2011 det er da fuldstændig sindsygt der findes en alto der har kørt 40.000+ km om året siden den blev født, tænk og bruge så mange timer i sådan en smiley - ik desto mindre er det SATME imponerende!

Kommentér på:
Søger ny bil

Annonce