1.023 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

hvad må en brugt pc koste hvad må en brugt pc koste

hej
er der nogle der har forstand på pc og priser på dem, har fået sådan en brugt pc på hånden... hvad er en fair pris på den...

Medion p7700

med

Blu-ray playe dvd

CPU intel core TM 2 Quad CPU Q8300 @ 250 GHZ @ 250 GHZ

4 GB ram

skærmkort
NVIDIA GeForce GT 230

1000 gb hardisk

samt der er smit en stor vandkøler i den...

kører fint og uden nogle problemer....

den er uden skærm...

hvad er en fair pris... nogle der har forstand på det der kan svare...
mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad må en brugt pc koste
  • #1   27. nov 2010 Den har kostet godt 5000 kr. som ny og er 1 ½ år gammel. jeg vil vurdere den til 3000, hvis det ikke for høj.

• #2   27. nov 2010 Kan se, at den kostede ca. 5500 kr. fra ny... nu er den ca. 1 1/2 år gammel, så jeg ville sige maks 4000,- kr., nok lidt mindre?

• #3   27. nov 2010 JA.. nok mindre end mit maks bud kan jeg se smiley

• #4   27. nov 2010 Hvis den koster over 2K så glem det , så hellere købe en ny

• #5   27. nov 2010 tak for svarene

: )

• #6   27. nov 2010 +1 til max 2k folket!

• #7   27. nov 2010 hej..

har det ingen effekt på brugt prisen, at der sidder en stor vandkøler på...

og hvordan kan man se den er 1. 1 /2 år gammel.... er der en hjemme side.. eller..

mvh

• #8   27. nov 2010 Det gir faktisk ingen mening, at der er vandkøling på den... medmindre den er vold-overclocket, for at hente mere ydelse ud af den. Grafikkortet der sidder i, er eks. ikke specielt imponerende, omvendt synes jeg nu heller ikke, at maskinen er såååå ringe endda, og hvis jeg kigger rundt i netbutikkerne, så får man altså ikke meget computer for, lad os sige 2000,- kr.

• #9   27. nov 2010 Eller køb noget brugt ASUS , ville holde mig fra det Medion/aldi ting der

http://www.dba.dk/asus-amd-athlon-64-x2-3800/id-69840776/

• #10   27. nov 2010 Mark JJ folk vandkøler deres PC´er af forskellige grunde.
    Stabile temp ved overclocking, som du selv nævner
    Fordi man kan (case modding)
    Meget lav blæser støj da de kan køres ved 5 eller 7V i forhold til standard 12V uden det har nogen nævneværdig indvirkning på køle evnen.

Sidst nævnte er min grund.

• #11   27. nov 2010 han vil have 2500.....

jeg siger 2kg til ham i morgen....

grunden til jeg også er lidt int i denne er, at det er nemmer at hive ca 2000-2500kr frem, end ca 4900k rtil en ny.... der godt nok er bedre ..

mvh

• #12   27. nov 2010 Aldi pis ??? nu får Medion da temmelig gode anmeldelser , og er et anerkendt mærke , så hvorfor mener i det er noget pis ? er det uvidenhed eller kender i til test som jeg ikke har set ? så smid gerne et link

• #13   27. nov 2010 samme årsag som at Castrol købt ved T.Svansen også er noget gammel kamelpis på dåse!

• #14   27. nov 2010 så snart elektronik er brugt er man IMHO omkring 1/2 pris.. og alderen taget i betragtning så er 2K maks..

Dog kan jeg ikke tilslutte mig koret om at medion er noget lort. Medion er blot et klistermærke - alle komponenterne er præcis de samme som ASUS med flere... Jeg har også selv kun gode erfaringer med medion. Jeg har selv haft flere af dem, og kender flere som har.. og de har abslolut ikke været værre end andre mærker.. men heller ikke bedre..

• #15   27. nov 2010 Kasper K ! hvor har du den info fra ang. olie fra Castrol købt hos T-hansen er anderledes ( eller ligefrem dårliger ) end olie købt et andet sted af Castrol`s mærke ? ? ?
    Det kunne da være rart at vide noget om, da jeg kører på olie derfra.. og jeg vil da helst ikke fylde den med " kamelpis "

• #16   27. nov 2010 Kim S

Tror han mener det ironisk...

Jeg har selv en medion pt. og den kører på sit 5 år, uden nogen problemer overhovet. Jeg har også en medion skærm, som er ligeså gammel. I alt har vi 3 medion computere og 2 skærme i huset og alle har kørt upåklageligt i al den til vi har haft dem. henholdsvis 6,5 og 2 år og de 2 skærme har en alder på 6 og 5 år.

Jeg har den opfattelse at man får rigtig meget får pengene når man køber medion. Man kan da være totalt ligeglad med om den er solgt i Aldi eller elgiganten, bare det virker. Så jeg jeg vil anbefale Medion til enhver tid.

• #17   27. nov 2010 Der er jo som sådan intet galt med Medion, problemet har jo hele tiden været Aldi´s manglende kundeservice hvis noget gik galt.

• #18   27. nov 2010 Den har jeg så aldrig været ud for at skulle bruge... så det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

• #19   27. nov 2010 1500 elektronik falder med lynets hast....

• #20   27. nov 2010 2000!!

Med hensyn til Medion og manglende service, det kan man sku ikke påstå!! Det er jo ikke Aldi der yder support, men derimod Medion direkte i et servicecenter!!

MEN min mening om Medion, er at det holder ikke lige så godt som andet (eller gjorde ikke, har ikke haft noget med Medion at gøre, de sidste 4+ år!!)
    Anbefaler gerne folk Medion, man får MEGET for prisen, MEN man får generelt IKKE holbarhed.

Konenes bærbare var til rep 5 gange med samme fejl, så fik hun pengende tilbage. min mors, 4 gange med 2 forskellige fejl, så fik hun hævet handlen.

MIN døde helt på 1 år, nedslidt (her taler vi om batteri, på mine HP og IBM maskiner, har jeg endnu ikke nedslidt et batteri, bruger dem meget!

Desuden kender jeg en del, der har haft deres til rep. MEN kun 1, der endnu ikke har haft sin til rep.

MEN dem der har haft deres til rep. er stadig glade for deres maskiner!!!!!!!

• #21   29. nov 2010 hvis i er interesserende i pc spill xbox osv osv så meld jer gerne ind her........

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=888

Kommentér på:
hvad må en brugt pc koste

Annonce