638 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar

31. maj 2005 Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 920
Tidlig morgengriner Tidlig morgengriner
En indvandrerdreng får 10 i muntlig Dansk, og læreren siger. "Nu kan du kalde dig for en rigtig dansker".
Det går drengen stolt hjem og fortæller sin far, som fluks stikker knægten en på snuden.
Derefter går han stortudende ind til sin mor og fortæller hende hvad læren har sagt og faderen har gjort, SMASK. han får atter en på kassen.
"Det er kraftdejseme godt gjordt, nu har jeg været Dansker i 20 minutter og er allerede blevet overfaldet af 2 indvandrere....
0 synes godt om
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 920
apr 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 296
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 91
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 638
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.933
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.574
imponeret over talentet køber træneren ham straks.
To uger senere er Brøndby bagud 4-0 mod FC København og der er kun 20 minutter tilbage af kampen. Træneren
beslutter sig for at prøve sin nyindkøbte irakiske angriber af, og sender ham på banen.
Drengen er en sensation; scorer 5 gange på 20 minutter og vinder kampen for Brøndby. De blå/gule fans er i
ekstase, medspillere og hjælpetrænere begejstrede og pressen er helt oppe at ringe.
Efter kampens slutning ringer den unge iraker straks til sin mor for at fortælle hende om sin første dag i dansk
fodbold.
"Hej mor, hør lige her", siger han. "Jeg spillede i 20 minutter i dag, vi var bagud 4-0, men jeg scorede 5
kasser - og vi vandt! Alle er vilde med mig, fansene, medierne - alle elsker mig!"
"Jamen det er jo skønt", siger hans mor. "Så lad mig fortælle dig om min dag. Din far blev skudt ned på gaden og
bestjålet, din søster og jeg røg i baghold, blev gruppevoldtaget og gennembanket, og din bror er røget med i en
forbryderbande! Alt sammen mens du render rundt og har det sjovt!"
Den unge fodboldspiller bliver meget bedrøvet: "Hvad kan jeg sige mor?
Det gør mig så ondt at høre ..."
"Gør dig ondt? Gør DIG ondt?" råber hans mor i røret. "Det er sgu da din
skyld, at vi flyttede til Brøndby!"
apr 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 53 Svar: 437
Tidlig morgengriner