1.097 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Fuck jeg savner Fuck jeg savner

Fuck jeg savner min lille datter og (nu) x konen!
Æv æv æv det gør pisse ondt pt.
(Alle disse nye ting man skal have styr på, delefar, delemor, venner, hus, bil, mc, savnet, følserne, kærligheden osv.osv.)

Nå men gælder mig, som jer andre til vi rigtig kan få cyklerne ud!
Tja havde bare lige brug for at få det ud..

Slet det bare hvis det er.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuck jeg savner
  • #1   16. mar 2010 jeg vil ikke komme med en masse floskler, Men jeg føler også med dig. og kan selv huske uvisheden og tankerne.

• #2   16. mar 2010 Hej Carsten.
    Kan kun sige sikke noget P..

• #3   16. mar 2010 Er også lige røget ud af et forhold...så føler med dig smiley det tager tid at komme over og der er op og nedture! øv...

• #4   16. mar 2010 Puha det er sgu en grim en , jeg føler med dig , det er bare en klam tid der føles håbløs.

Men der er altid lysere tidere forude ved sådan en sag....

Det er bare umuligt se det nu.

• #5   16. mar 2010 Tak for beskederne smiley

• #6   16. mar 2010 ja jeg føler sgu også med dig, ja jeg vil være så fræk at sige fuck ex konen det er sgu din datter der må komme i første række og være sværest at skulle undværre...

men det er jo heldigvis ikke hele tiden du skal det.

• #7   16. mar 2010 helt sikkert det er datteren der er værst at skulle undvære! Konen har jo selv valgt at gå.
    Men følserne kan man desværre ikke bare "slukke" selvom det klart ville være det nemmeste.
    Faktisk er noget af det værste at man/jeg ikke har nogen at give en "Krammer", nu skal i ikke misforstå, self kan man give venner og familien en krammer men den bliver ikke gengældt på samme måde..

• #8   16. mar 2010 Jeg vil gerne gi dig en krammer!

HAHAHAHAHA

Har selv lige været turen igennem, dog med den lille forskel at jeg har 2 unger. 2 og 3 år gamle. Det er dælme en svær tid. Jeg har heldigvis fået en ordenlig aftale med min eks, så det ikke kun er hver anden weekend jeg har dem. Det vil sgu være træls at blive reduceret til legeonkel istedet for far....

Søren

• #9   16. mar 2010 ja det er sku trist sådan noget..
    men så må du ud og køre en tur på mc´en var lige ude på min første tur idag smiley smilet er mega stort lige nu. fuck det var en feeed tur smiley

• #10   16. mar 2010 Hej Carsten

Jeg har også selv været turen igennem med to børn for 1½ år siden. Det er slet ikke rart mens det står på. Prøv at se fremad og at tage dette som en mulighed for selv at tage kontrol over dit liv og din fremtid. Det er nu DU selv kan bestemme hvad du vil, og ikke vil. Det var eksempelvis sådan jeg genfandt min drøm om at køre mc igen... :o)

• #12   17. mar 2010 Find de positive ting i det selvom det er svært.. du har stadig din datter, du har mc, du har mulighederne.

Kvinder kan man altid finde, og ville din x gå, ja så er det jo hendes beslutning, der er mange andre kvinder derude!

Igen, fokuser på det positive!

mvh. en der også har været den tur igennem, og ja nogle kalder sig lykkelig gift, jeg kalder mig lykkelig skilt! ;o)

• #13   17. mar 2010 Det er sgu ikke en sjov tid du er midt i, kender godt følelsen af stort afsavn.. føler med dig.

Håber du har nogle gode venner/familie du kan trække på, da selskab kan være meget befriende, så tankerne ikke konstant driver en til vanvid.

• #14   17. mar 2010 se positivt på det, nu behøver du ik bekymre dig om at du kun kommer til at se det samme par patter resten af dit liv... ;o) nu er der frit valg på hylde et...

• #16   17. mar 2010 Ha ha sjovt nok tænkte jeg noget af det samme da jeg stod i det!! YES!!! nu kan der sku knaldes andre piger igen!! ;o)

• #17   18. mar 2010 smiley tja der er vel visse fordele he he

Kommentér på:
Fuck jeg savner

Annonce