Hjælp til samsung lort {{forumTopicSubject}}
Har den lorte telefon der hedder g, det fungerealaxy 2s, og den kan åbenbart ikke finde ud af at skifte netværk når den skal. Dvs hvis jeg har meget dårlig 3g signal står den hele tiden og skifter, hvilket gør lortet total ubrugelig. Hvor svært kan det være for de idioter det har udviklet lortet at få den til at blive på edge når der ingen 3g signal er. Men så kan jeg jo gå ind og vælge 2g manuelt istedet for at den søger automatisk, det fungere også fint i ca 2 min men så skiftet den da bare tilbage til 3g igen selvom der ingen signal er ? Hvad gør jeg???
Fuck jeg savner min iphone
Fuck jeg savner min iphone istedet for det her samsung LORT
apr 2006
Følger: 39 Følgere: 85 MC-er: 12 Emner: 463 Svar: 2.212
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Skiftede netværk til Telmore (TDC net) og har nu fuld HSDPA (3G) derhjemme. Til gængæld har jeg stort set ingen forbindelse ude på arbejde.
Min pointe... for mig var det ligemeget hvilken producent - Iphone 4'eren havde yderligere problemet med antennen så jeg stort set ikke kunne holde ved telefonen på 3g nettet uden den smed signalet.
Det er selvfølgelig et problem den ikke holder ved din manuelle indtastning.
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 692
Måske er det bare mig den er galt med, for jeg kan virkelig ikke se det smarte ved Iphone. Måske fordi jeg bruger min mobil meget på nettet, hvor selv den nye iphone er væsentlig langsommere end en sgs2, på trods af den ikke kan flash
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.310
Jeg har selv en Galaxy S 2 og må sige at jeg er godt tilfreds med den.
Min Galaxy s 2 var oprindeligt købt hos 3 som udbyder.
Det gav et lille problem som gjorde at man overhovedet ikke kunne skifte fra 3g til 2g edge inde i indstilinger da 3 har fjernet denne mulighed.
Det viste sig så at jeg måtte flashe en anden firmware version som ikke er mærket af 3 som udbyder. Nu har jeg så lige opdateret til den allernyeste android 2.3.5 fra samsung og det spiller kanont. ;-D Ingen problemer mere overhovedet.
Skal lige siges at jeg har Happiimobil som abonnement og det kører på TDC's netværk
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.310
apr 2006
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 658
Tjek din udbyders net her http://borger.itst.dk/forbrug/mobiltelefoni/dekning-mobildekning
Rækkevidden på 3G er markant mindre end på 2G netværk, så for at alle skal kunne trække 3G, og snart LTE/4G, skal der opsættes rigtig mange flere master i hele danmark, og det ser jeg frem til, så kan der måske engang i mellem komme dækning på 2G her hvor jeg bor
apr 2006
apr 2006
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 799
Er nu også tilbøjelig til at sige det er udbyderen. Jeg har godt nok ikke en S2, men den gamle Galaxy S og der har aldrig været problemer med den på TDC´s net, eller for den sags skyld M1 som jeg også har prøvet...
Da jeg mente 1GB data var for lidt, skiftede jeg til OiSTER, og har nu fuldstændig samme problem som dig... Var der fra dag 1, jeg skiftede
Hjælp til samsung lort