{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Paypal hjælp... please {{forumTopicSubject}}

Hvem kan hjælpe.
Har købt en vare og gennemført betaling via Paypal men har fået besked fra sælger som følger: "Hi I cannot confirm your details in denmark. which unfortunantly for security reasons leaves me no option but to refund your payment."

Kan jeg gøre noget eller er det bare fuck - heldigvis er pengene tilbage på min konto men vil jo gerne handle.

Jeg har ikke i sinde at betale via overførsel til konto ell. lign. for så bliver jeg med sikkerhed røvet!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Paypal hjælp... please
  • #1   10. dec 2009 er det på eBay ?

• #2   10. dec 2009 men har du bekræftet din paypal konto osv. ?

• #3   10. dec 2009 Det er et spørgsmål at du ikke har gennemført en verificering af din adresse og dit kreditkort.Derfor vil sælger ikke levere ....
    Der er ikke andet end at gennemføre verificeringen som desværre tager op til en måned.
    Det er et spørgsmål at du bliver trukket en euro af Paypal som på din betalingsoversigt står sammen med en 4 cifret kode , den kode skal du taste ind på Payapal.Dermed er din adresse og dit kreditkort verificeret.
    Der har været en masse svindel med kreditkort via Paypal og idet du ikke er bekræftet, er det sælger der må bære tabet , hvis det kort du betaler med , er stjålet.

• #4   10. dec 2009 Har haft det problem på ebay, prøv at kontollere dine oplysninger, og betal igen, og så send en mail til manden med din kvittering, og så lige lav X i stedet for nogen af tallene i dine oplysninger.. ikke nok med at det viser godwill fra din side, men det virker som regel også. Ellers så skriv en mail til ham og / eller PayPal og spørg hvad der er gået galt med overførslen. Nu har jeg købt mit over paypal, og det driller nogengange, men jeg er aldrig blevet bollet i røven af nogen over det smiley

• #5   10. dec 2009 Status på min paypal konto står til at være: Verificeret.

Yes det er Ebay.

Jeg kan se at betalingen er gennemført, der er foretaget valuta konvertering, refundering valutakonvertetring og beløbet er refunderet til min konto.

• #6   10. dec 2009 Hvis han køre med flueben i den der hedder validate payment, så kan ( ikke at sige det er det) problemet godt være at der er sket en fejl i hans godkendelse i overførslen, det er ikke noget der er nogens skyld, muligvis bare en momental bug der er optrådt, men skriv til manden og sig at du overføre pengene igen, så skal det sq nok gå smiley

• #7   10. dec 2009 Ring til paypal for support, de er vældig flinke til at hjælpe.

Kommentér på:
Paypal hjælp... please

Annonce