646 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

a a
a a
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21

Tak for.. (køge) Tak for.. (køge)

Hej

Tak for alle dem, der gad at stoppe ved køge sammenfletning igår. Endnu engang beviser det hvor stærk mc kulturen er. Ingen biler stoppede op for at spørge, men 5-6 motorcyklister stoppede op og spurgte om de kunne give en hånd.

Tak for det, I ved hvem I er.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bordfodboldbord 305 kr.
  • Beskæring 300 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Ophængning af gardinstænger i betonvæg (4 stk.) 500 kr.
  • Opsætning af lampe 1.043 kr.
  • Havemand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak for.. (køge)
  • #1   13. sep 2009 er sku træt af at stoppe op, for at finde ud af at der er ryge pause telefon tid mv.. men da glad for at der ikke var noget galt, jeg har bestemt mig for at folk må gøre tegn eller noget før jeg stoppe for at høre, om de skal have hjælp....

ps ps sidder de mef ins bogen fremme og det lille ole opfinder værktøjs sæt så er jeg klar over at de måske godt vil have man stopper : )

• #2   13. sep 2009 Det er sku ike alle der er så flinke

Jeg var kørt tør på fyn .. 4 mc kørte forbi de ikke så meget tog farten af selv om jeg trak med svinet ....
    Så kom der er på trædecykkel og spurgte om der var noget han kunne hjælpe med .. flink fyr

• #3   13. sep 2009 Tjaeee, stopper altid - hvis altså ikke jeg allerede er røget 1 km. forbi :o).

Og hvis det er dig der ventede hjælp fra Lolland Falster af, og som var ved at skifte sikringer, så håber jeg du fik løst dit problem ;o).

Mvh
    JLL

• a a
    a a Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21
    #4   13. sep 2009 JL L
    Det var lige præcist mig. Det var godt nok også et dumt sted, den besluttede sig for at gå ud.

Kommentér på:
Tak for.. (køge)

Annonce