1.247 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

LYD måling på Roskilde havn og Køge Marina !? LYD måling på Roskilde havn og Køge Marina !?

Hej.

Har du fornemmelse for at det er ofte at strømerne tropper op og laver lydmåling torsdag på Roskilde havn?

Og køge marina?

På forhånd, mange tak smiley

(Har lige købt en ny mc med åben MIVV udstødning, og fik ikke lige DB killer med, så der er lidt lyd. Skal have købt DB killer, men det lige med at få fundet den rette)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
  • Rengøring 1.800 kr.
  • Bosch dishwasher not starting 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LYD måling på Roskilde havn og Køge Marina !?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.719
    #1   30. jun 2021 Det er da fint. At holde støjen nede, er jo med til at sikre at de træf bevares. En db killer er en lav pris at betale...

Så hvad vil man? Larme som en idiot eller komme til de to træf?

• #2   30. jun 2021 Hej Sajmon.
    Vil du venligst læse mit opslag igen?
    Du mangler en ting.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#3   30. jun 2021 Der er først lige blevet åbnet for Roskilde om torsdagen, men det er naivt at tro de ikke dukker op, når der kører en kampagne der hedder "shhhh". smiley

Smid en db killer i, er mit råd til dig.

• #4   30. jun 2021 Forestiller mig nærmere de vil have generel kontrol, og i den forbindelse skriver folk for unødig støj.
    Der kommer for mange biler og motorcykler til de kan tjekke alle for db killer og luftfilter osv.
    Men det kunne godt ligne dem at give nogen advarsler for kåde accelerationer og gaskabelonanering

• #5   1. jul 2021 desuden er der visse forhold der skal være opfyldt inden de kan lave en lydmåling som kan være gældende.

• #6   1. jul 2021 Sandt Carsten.
    Har hørt historier om betjente der ikke vidste hvor langt væk deres lydmåler skulle være fra potten..
    Så jeg ville da lige være meget vågen hvis en betjent fandt hans fine lysmåler frem i nærheden af min MC.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#7   1. jul 2021 De er ligeglade. Brokker du dig, så kalder de den bare til syn.
    Larmer den for meget på den test de nu udfører, så kalder de den til syn.

Spiller du klog og kender reglerne, så kalder de den til syn.

Din potte er ikke lovlig uden db killer, for den kræves monteret før den eventuelle E godkendelse af potten, gælder.

• #8   2. jul 2021 Hahaha...mig kan de ikke kalde til syn for jeg kører på svensk MC smiley

• #9   2. jul 2021 Men det gode ved det hele er jo at vi lever i et land hvor man kan få pengene refunderet hvis man på et forkert grundlag blev kaldt til syn, og cyklen er 100% lovlig. + Man får en kompensation for den tid man har brugt på det.

Nå hov foregår det ikke sådan?

Kommentér på:
LYD måling på Roskilde havn og Køge Marina !?

Annonce