{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.538 visninger | Oprettet:

Hvem bærer skylden? {{forumTopicSubject}}

Der kommer to modkørende biler kørende ned i en slugt, i slugten er der et dambrug og derfor bliver vejen smallere og går over i en smal bro - som almindeligvis to personbiler godt KAN passere, rimeligt forsigtigt, men normalt holder bilerne tilbage, gensidig for hinanden, på pågældende sted, så kun én passere af gangen.

Men denne gang kører begge personbiler over broen på nøjagtig samme tid - derved snitter de hinandens sidespejle og begge bliver ødelagt.

Den ene bil er en smule størrer end den anden, men begge personer i den større bil påstår at det er personen i den lille bils skyld, da de mener den var længere over i deres vejbane! Selvom det ikke opleves sådan af føren i den lille bil.

Mit spørgsmål er så, hvad gør man almindeligvis i sådan en situation? Betaler hver sit spejl, eller hvordan ville I tackle denne situation?

Føren i den større bil havde briller og den ene siden af brillen var plastret til og der var ingen udsyn.

Og ja det var mig i den lille bil smiley
Og ja, var jeg 100% sikker på at jeg bærer skylden, så ville jeg selvfølgelig betale hans sidespejl, men det er jeg ikke, og jeg mener vi er lige gode om tage chancen med at komme over på en gang - hans hastighed lå en del højere end min, ifølge min fornemmelse, da han kommer ned af bakken.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem bærer skylden?
Kommentér på:
Hvem bærer skylden?

Annonce