1.059 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

øget risiko på hvis du ligner rocker øget risiko på hvis du ligner rocker

det er ordene fra en politi talsmand (og er vel bare fakta)
så det er jo imponerende , at hvis man :
har tattoveringer.
har en hvid kasket
kører harley
er skaldet og bredskuldret
er iført læder.
ja så er der steder af Danmark du ikke skal bevæge dig ind i !!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øget risiko på hvis du ligner rocker
  • #1   9. jul 2009 FUCK JEG ER BRED HAR TUSSER OG ER MEGET KORTHÅRET ....................MEN KØRE HELDIGVIS IKKE HARLY SLIPPER JEG SÅ

• #2   9. jul 2009 ja hvad satan er det for noget pis......
    at man ikke kan bevæge sig frit rundt iDanmark...

mvh

• #3   9. jul 2009 man = folk=alle

• #4   9. jul 2009 Rystende... og når det kommer til stykket er der vel flere 'friværdi-harleyer' på vejene end der er rockere!?

• #5   9. jul 2009 team s , jeg er bange for at det kun er et eller 2 punkter man "behøver " for at være i farezonen , det kan et par dykkere i odense tale med om !

• #6   9. jul 2009 michael B

Dykkere? Er de nu gået til vands også? Pirater?, Captain ahmed sparrow fra "The black pearl"

• #7   9. jul 2009 Morten b : ja det er vand-vitigt
    der var 2 dykkere på vej hjem fra en dykkertur , der blev overfaldet i Odense , havde intet med bander at gøre , de blev "bare" forvekslet !

• #8   9. jul 2009 trode ikke 2G spiste frølår

• #9   9. jul 2009 Det ender vel med at skudsikker vest bliver et lovkrav før den gule vest ...

• #10   9. jul 2009 Nu bare lad rockerne få lidt "frit lejde" så de kan ordne problemet.
    Når den den danske stat / politiet ikke kan nosse sig færdig til, at gøre noget ved det, så har jeg det sgu fint med, at rockerne gør det.

• #11   9. jul 2009 ja og vi har set at en skudsikker vest ikke virker .....rundt om hovedet

• #13   9. jul 2009 Torben : jeg ved ikke hvad det handler om , men den øgede risiko der blev omtalt handler om folk der kan forveksles med rockere !
    har ikke set der har været omtalt om øget risiko ved anden hudfarve ,
    eller indvandrere med blank straffeattest, der er blevet overfaldet i forbindelse med bandekrig,
    men jeg kan jo have overset det ! måske du har et link ?
    og jeg tager heller ikke parti , jeg forholder mig til den risiko der er for mig og andre .

• #14   9. jul 2009 Jeg er blevet overfaldet 2 gange i Kbh Af indvandre (i flok) helt uden grund og oplevet så utrolig mange gange og se andre uskyldige blive overfaldet Tæsket...Folk må aflevære hævekort mobiltelefoner tøj og mm mere når de bliver passet og vores børn må have vagter med når de er på blå mandag for ellers er de lette offer.Vi ser bål og brænde rundt omkring i danmark... Jeg har aldrig nogensinde oplevet (rocker biker eller andre danske mennesker opføre sig på en sådan måde..Sålænge vi har disse mennesker i vores land vil det være sådan Syntes det er en rigtig kedelig sitivation som tingene har udviklet sig til og det er jo ikke underligt flere og flere ikke ønsker dem i vores land..Tænk på det næste gang i stemmer.......

• #15   9. jul 2009 Spørgsmålet er nok nærmere HVEM man vil have til at styre det kriminelle miljø i Danmark. Rockerne eller Indvandrerne ?

For uanset hvordan man vender og drejer det, så vil det kriminelle miljø ALTID bestå...

• #16   9. jul 2009 Krigslund : Helt enig og der vil jeg sgu hellere ha' rockerne end indvandrebanderne.

• #17   9. jul 2009 Sæt hjemmeværnet ind i kampen, så kan vi også se om de duer til noget! (Som om...?!) - Ville bare være rart, hvis de kunne nakke hinanden istedet for div. tilfældige driveby's som de har set hjemme på VHS'en..
    Men det er sgu nok desværre en overvurderet tanke.

.. Jeg har hørt at deres hjerne er på størrelse med en valnød?

/ Andreas

• #18   9. jul 2009 Man kunne jo låne Samsø og en masse våben ud til dem der vil slås , så kunne de få industriferien til at blive færdig med deres lille konflikt ...

• #19   9. jul 2009 Pisse god ide Junior! Du har min stemme til det forslag

• #20   9. jul 2009 Michael B

Hvad skulle en hvid kasket gøre for at tænde "sjakalerne" af?

Syns genereelt den menneskelige respekt er gået fløjten fra sjakalernes side.

Sjakal manifestet og andet godt læsning :

http://dk.hells-angels.dk/?id=15186

• #21   9. jul 2009 hvid kasket et af AK 81 kendetegn ,
    ifølge flere medier.

• #22   9. jul 2009 - Cartman - din nye T-shirt , den er slet ikke farlig at køre rundt med nej nej .....
    (link fjernet)

• #23   9. jul 2009 Citat:
    ."Vi ser bål og brænde rundt omkring i danmark... Jeg har aldrig nogensinde oplevet (rocker biker eller andre danske mennesker opføre sig på en sådan måde.."

Hvor dælen sov du henne, da krigen om ungdomshuset rasede?

• #24   9. jul 2009 Hvis man absolut vil ligne en "bad-ass" så kan det altså bare få konsekvenser.... Det bør man have med i sine overvejelser inden man går efter et kikset Sidney Lee wannabe look...

• #25   9. jul 2009 Ja undskyld at jeg er skaldet og kører mc !! Gu vil jeg da røv tænke over mit udsende, hvis de har et problem med det er det jo deres problem.
    Det kan sq da ikke være rigtigt at det er Danskere der skal tilpasse sig i deres eget land fordi sådan nogle fuckhoveder ikke kan styre sig .

Det er jo lige før man får lyst til at købe en HD og en lædervest og så måske lige tage 50 kg på Nooooot .

• #26   9. jul 2009 Michael B

Ok, det anede jeg ikke ..

Det er for meget den "Krig" uanset hvad den handler om? Narko & territorier er mit bud..

Venter på Holger Danske rejser sig...............!!

• #27   9. jul 2009 keyser ni : mener du at ens påklædning skal afhænge af hvem der er i "krig "????
    og nu er det sådan at min hårpragt har været vigende i 10 år deraf mit skaldede hoved, jeg er en stor bygget mand , der kan lide mad deraf mit korpus.
    det er jo helt godnat at man skal have sådan en diskution , jeg er ikke racist , men mine gæster skal sku opføre sig ordentligt ! uanset farve.

• #28   9. jul 2009 Fandeme for galt at man skal diskrimineres i sit eget land. Fanden tage de politisk korrekte skvadderhoveder der har siddet på deres hænder de sidste 20 år og råbt "racister" til alle der tillod sig at stille spørgsmålstegn ved om det var klogt at tage alle de "flygtninge"

• #29   9. jul 2009 Kasper k................ Folk blev sku ikke skudt ned,, røvet,, rullet,,slået ned pga ungdomshuset,,?,,,,,,

Kommentér på:
øget risiko på hvis du ligner rocker

Annonce