518 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Photoshop Photoshop

Hey
Mon der er nogen her der er skrappe til photoshop?

Problem; Jeg vil gerne crop et billede Det plejer ikke at give problemer. Det der sker når jeg forsøger at gøre det nu er, at jeg kun kan trække markeringen diagonalt ned over billedet. Jeg får heller ingen håndtag, som jeg kan trække i for at rette beskæringen til.
Hvad er jeg kommet til at røre ved? Og hvordan kommer jeg tilbage til at crop tool fungerer helt alm. igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Photoshop
  • #1   10. maj 2009 Når du har valgt dit værktøj til markering skal "Style" stå til "normal" eller "fixed ratio" hvis du vil have et forhold du skal kunne ændre størrelse indenfor... Din står sikkert på "Fixed size" hvilket låser din markeringsboks til en bestemt pixelstørrelse og derfor du ikke får mulighed for at ændre på den... Har jeg ret?

• #2   10. maj 2009 Hey. Ja det har du måske, men hvor ændrer jeg tilbage til normal style??

• #3   10. maj 2009 vi starter lige fra bunden... åbn billede, højreklik på dit markeringsværktøj og vær sikker på du har valgt Rectangular Marquee Tool. Når den er valgt får du en menu-linje frem til det specifikke værktøj. Linjen står lige under File og alle de andre du har øverst i billedet... Et sted står der bl.a. Feather hvor du kan vælge et tal... Der står også Style og en hvid boks med alternativer du kan vælge imellem... Der skal den stå på Normal. Åben programmet og læs det jeg har skrevet mens du sidder med det så burde du kunne se hvad jeg mener...

• #4   10. maj 2009 Har i dette øjeblik fået det til at virke.
    Du har/havde ret.
    Jeg takker for svaret

Kommentér på:
Photoshop

Annonce