1.246 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvorfor Solgte Jeg ?? Hvorfor Solgte Jeg ??

Hvorfor var det nu lige jeg solgte min mc ?? Havde en lille Suzuki GSX 600F fra ´93 som kørte som en drøm...

Jeg har godt nok overvejet at hoppe en tur i banken efter de små 80-90k det kræver før jeg har en Kawasaki Z750/1000´er i garagen..

Men som så mange andre er det jo desværre ikke lige tiden for at man "bare lige" henter den slags penge i banken.. Mon ikke man bare skulle være glad for stadig at have sit Job ?

Men for SATAN det trækker i en.. især at være ved stranden med kæresten og se på den ene mc efter den anden.. Man vender sig rundt for at se om hun tænker det samme som en selv, men ak.. Hun bare står og kigger på den nye jakke fra Vero Moda igennem butiks vinduet på den anden side af gaden.. Nej... ingen medlidenhed derfra.. smiley

Er der andre der har været lige så dumme som mig, og solgt her først på året ??'

SUUUUUUK !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor Solgte Jeg ??
  • #1   13. apr 2009 Du køber bare via forhandlerens finansiering ;o)

• #2   13. apr 2009 næsten, min står skildt ad. men solgt bliver den ikke.. samlet... ja forhåbentligt

• #3   13. apr 2009 Nej for fanden da!!!

Vil gerne sælge, men det er sgu kun for at købe noget nyt så vi kan holde gang i hjulene. Cyklen har første prioritet...

Og så blander kæresten sig ikke i hvad jeg bruger mine penge til, så længe jeg er god ved hende også smiley

• #4   13. apr 2009 hehe, kæresten har nu heller intet at sige her.. Men en smule medlidenhed var da ikke for meget at folange ? smiley

Jabbekot, nu må vi se hvad det bliver til smiley Jeg har flere planer om hvad jeg vil.. Det er bare lige det med at beslutte sig for hvad det skal være for en af dem... Det jeg er mest bekymret for at den bliver svær at komme af med igen, uden at miste 20.000,- hvis man en gang skulle til at købe hus smiley Jeg er 22år.. så det bliver da snart smiley

• #5   13. apr 2009 Selvfølgelig er det svært når sæsonen for alvor kommer igang og man så er uden cykel. Tænk rationelt, ofte styres man af sine følelser og i disse tider skal man være varsom, din situation kan hurtigt ændre sig (tro mig ;o) )
    Men skal du købe og valget står mellem ny Z750 eller den gamle Z1000 ville jeg vælge den lille nye som er en super cykel, men ellers ud og prøv dem selv.

• #6   13. apr 2009 hehe. min er splittet ad i atom og stellet er ved malerne. der går sku også et par uger endnu hvor jeg kun kan kigge på

• #7   13. apr 2009 Jeg tænker på den model der starter i 03 ? tror jeg.. Har ikke råd til en sprit ny en smiley desværre.

Alternativet er vel en SV´er ? Men dem er der bare så mange af smiley og kan bedre lide Kawasakien .. Men der er jo også en lille prisforskel smiley

• #8   13. apr 2009 For 80-90K kan du godt få en ny Z750 specielt i øjeblikket.

• #9   13. apr 2009 ER-6´eren svinger lidt bedre en SV650´eren som dog har lidt bedre moment og lyder meget federe.
    Den nye Kawa Z750 slår dog begge he he

• #10   13. apr 2009 Du kan lære det Morten!:) he he..
    Sagde jo du ikke skulle sælge den.
    Men vi kan da lokke Jan med ned til det tyske, så kan vi da lige hente
    en Z750 med hjem til dig.
    Om du så har tabt 20.000kr på den når du skal sælge den kan sku være ligemeget, de penge kan du altid tjene;)

Kommentér på:
Hvorfor Solgte Jeg ??

Annonce