11.558 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Benzin lugt fjernes..?? Benzin lugt fjernes..??

Hey!
Jeg havde min tank til at ligge i bagerummet i mine forældres bil forleden. Men der strømmede lidt benzin ud på bundmåtten, og nu lugter den rimeligt meget at benzin, så de gamle er ikke rigitg tilfredse med mit lille "udslip". Er der nogle der har har nogle gode råd til hvordan man fjerner lugten??
Har prøvet med varmt vand og vaskepulver i en forstøverflaske, og det har da også hjulpet en smule, men ikke nok!
HJÆLP..:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin lugt fjernes..??
  • Dragos T
    Dragos T Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 29
    #1   29. mar 2009 hey er ikke sikker på om man kan bruge det i en bil men ellers prøv med Rodalon.. har selv brugt det på mit arbejds tøj og der fjernede den lugten smiley

• #2   29. mar 2009 okay.. lyder som en mulighed.. jeg har taget hele bundmåtten ud, så det er da et forsøg værd! Andre der har nogle gode bud??

• #3   29. mar 2009 måske motorvask der ikke er peroliumsprodukt. Og så ellers bare sæbevand bagefter

Rodalon tvivler jeg på tager det, men kan da prøves

• #4   29. mar 2009 En tæpperenser og så giv hele måtten en tur.

• #6   30. mar 2009 I nogle Matasbutikker kan du købe et produkt der hedder R10- det er en lugtfjerner, der bl.a. bruges på hospitaler. Jeg har ikke prøvet den til at fjerne Benzinlugt, men alt andet den er anvendt på har det virket på (Tynd mave fra en stor Norsk Skovkat på en lædersofa - til et rent 13-tal)

Se evt. her: (link fjernet)

Fås som du ser også på nettet :o).

God fornøjelse
    JLL

• #7   30. mar 2009 Rodalon R-10 osv er effektive ved biologisk urenhed, hvor der kommer stinkende bakterie- og svampevækst. Det vil næppe hjælpe mod benzin.

Heldigvis er benzin da flygtigt, så kan du finde et stred, hvor bilen kan stå med åbne klapper en dag eller to, så er det væk!

• #8   31. mar 2009 Har prøvet med rodalon - det tog lidt af lugten. Men den har fået en go gang vand og sæbe et par gange, og den har hængt på tøjsnoren et par dage for at blive luftet, så lugten er næsten ved at være væk! Men ellers tak for alle de gode tips!

Kommentér på:
Benzin lugt fjernes..??

Annonce