878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

SLAP nu af piger SLAP nu af piger

Man kan gentagende gange læse på det ret omtalte site, at folk
CITAT: vil se hvor langt de kan gå, før de smides ud..
Og lignende ting.

Gider i ikke godt lade være?
Nogle af os er for at tale MC. At i er sure på MCG, og ikke gider være her mere, er fair nok. MEN lad det da være med at lave mere støj, meld jer dog bare ud, eller lad være med at logge ind!

Hvis man er så utilfreds, hvorfor så fortsætte herinde med diverse mindre seriøse indlæg??

Kan man ikke bare kappe livlinen, og fortsætte ens indlæg et andet sted?

Det vil give os der bliver tilbage for nu, lidt mindre uro..

(Håber jeg her har holdt mig inden for gældende regler)

Med venlig hilsen
Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SLAP nu af piger
  • #1   13. mar 2009 Ok, havde der været en rediger knap på dette site, havde jeg rettet mine skrivefejl, nu må i leve med dem smiley

• #2   13. mar 2009 Enig med Jesper S

• #3   13. mar 2009 Næsten alle dem der truer med at gå, er her endnu. Hvad er der tilbage? RAVAGE.

• #4   13. mar 2009 ADMIN KONTROL SKABER MINDRE VOLD ........... Sådan er reglerne smiley

• #5   13. mar 2009 Enig med Jesper..

• #6   13. mar 2009 Hvis det her bare var et tilfældigt forum, så havde folk nok også bare sagt: "Ah, fuck det, jeg skrider."

Men nogle af dem, der er frosset, har holdt rigtigt meget af det her site og har brugt meget tid her på at hjælpe andre mennesker, så kan jeg da godt forstå, det er frustrerende.

Så jeg tror, det hele kommer af, at folk har holdt meget af MCG, så er det svært pludselig bare at gå sin vej.

• #7   13. mar 2009 hvis man skulle kappe livlinen kræver det jo man har et alternativ, et andet site hvor man kan få de samme gode ting som her.. men det er der ikke helt, så det noget pjat at sige at hvis man er utilfreds så skal man bare forsvinde, folk har sgu brugt tid (rigtig meget tid) på den side her, og det har ikke været for sponsorenes skyld ej heller administratorens... det har været for dem man møder på vejen ude i det virkelige liv. det forlader man da ikke bare sådan lige....
    hvad fanden skal man ellers lave om vinteren?

og det kan heller ikke nytte noget at du siger at folk tuder når du selv tuder og folk tuder... så tuder vi alle sammen til sidst.. for du kan da bare lade vær med at læse de tråde hvor folk brokker sig (som du selv mener: kan folk ikke bare lade vær med at logge ind, kan du ikke bare lade vær med at læse de tråde?

det vil satme være kedeligt hvis man ikke måtte sige sin mening, så skulle vi alle gå rundt som til en syg syg familie fødselsdag hvor ingen siger nogen mening om noget som helst... come on, det kan ikke passe..

• #8   13. mar 2009 Hvis man holder sig indenfor reglerne, skriver under respekt for vor interesse og andre, så er der ingen problemer. Det kan heldigvis langt hovedparten af os.
    MEN hvis du er anarkist, så findes der andre mc FORUMs, hvor I kan mødes, og man kan afreagere og ytre din mening. Om det holder i længden at sætte anarkister sammen, må de jo selv dømme, men denne egenskab plejer at hænge sammen med en anden egenskab, nemlig egoist, og denne kombination har vi ikke behov for, her på MCG.

• #9   13. mar 2009 Jeg har altså betalt for at være med i et fællesskab. Jeg er ikke helt med på den vogn der hedder "vær enig eller smut" det associerer til systemer vi normalt ikke bryder os om i DK.

Men man skal altid holde en sober tone både i tale og i tekst og det har jeg også gjort.

Så ved jeg at hvis jeg bliver smidt ud, så er det ikke pga mit sprogbrug, men fordi at jeg mener noget "forkert" og det giver da trodsalt lidt ro i mit sind smiley

• #10   13. mar 2009 torben er enig med dig;) tilfældet her, var at folk skrev med respekt og argumenterede for deres sag;)

har screenshots af den sidste tråd igår, hvis du gerne vil se hvad jeg taler om...
    der er forskel på at sige sin mening med argumentetion og respekt, og bare svine, og det sidste var ikke tilfældet igår, tro mig;)

• #11   13. mar 2009 Skal vi ikke give finanskrisen skylden for alt det her også...

Den tager jo godt fra sig på alle andre områder, lige fra hr. Hansens bankkrak til svigermors ligtorn. Så hvorfor ikk.

Kom nu for fanden ud i solen og SMIL!!!!!!

Najs sagt Jesper.

• #12   13. mar 2009 Obrian hvor er den sol!!!!!!!!! regn regn gå din vejr vi gider ikke lege med dig! sol sol kom igen for du er min bedste ven!!!!

nå jeg tager ud på hesten nu og rider mig en tur!

• #13   13. mar 2009 Jobbe du har helt ret.
    Men når jeg skriver at jeg ville ha det bedre med mig selv hvis det var mine holdninger og ikke et grimt sprog jeg blev smidt, er det kun fordi at jeg ikke ville kunne ændre det første.
    Altså mine holdninger står jeg fast ved, det skal ingen forsøge at ændre, heller ikke med en pisk. Så tager jeg hellere "kuglen"
    Men hvis folk følte sig forulempet over mit sprogbrug, ville jeg blive lidt ked af det.

• #14   13. mar 2009 jimmi.... HER!!!!

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=9900

hehe.. der er en gang i mellem at vi nordjyder har fordele... Ud over fine motorveje UDEN kø på... yiiiiihhhhaaaa smiley

• #15   13. mar 2009 Jobbe ja det er helt sikker forkert at smide nogen ud for deres holdninger, helt enig.Men når man så er smidt ud, vil jeg stadig helst have at det var derfor og ikke det andet.
    Nå nok om det.
    Jeg ønsker jer alle en fortsat god weekend, nå vil jeg lave lidt konstruktivt smiley

• #16   13. mar 2009 ............................... og debatten fortsætter................................

Hop nu op på hesten igen og så kom videre!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lev ikke i fortiden, drøm ikke om fremtiden, koncentrer dit sind om nuet. Buddha

• #17   13. mar 2009 Jeg tror at alt løser sig efterhånden som mc sæsonen kommer igang, efter en laaaang vinter - maslow´s behovspyramide - ikke dækkede behov -mc`en ligger nederst under grundlæggende behov, mener jeg - uuuuud i solen............

• #18   13. mar 2009 hvad snakker i egentlig om?

• #19   13. mar 2009 Fuldstændig enig med Jesper.

For det første er der ingen grund til at rode rundt i det samme emne igen og igen.

For det andet er det sq for tøset at true med noget uden at gøre noget ved det hvis man ikke får ret.

• #20   13. mar 2009 Er sådan set ligeglad med om folk har været i et x antal år, og hvem det er. Hvis folk siger "Jeg skrider nu fra dette lorte site" og så bliver de. Det satme godt nok tyndt da.

• #21   13. mar 2009 Jimmy, læs venligst mit indlæg igen!!

Det jeg hentyder til, er dem der et andet sted, (forum) skriver åbent at nu vil de prøve at se hvor langt de kan gå, før de smides ud... og diverse lignende ting. jeg har intet imod det andet sted, MEN de personer der mener man skal finde herhen igen, og se hvor meget chikane af stedet man kan slippe afsted med!!

Den slags chikane vil også gå ud over os andre, DERFOR henmoder jeg høfligt disse personager om ikke at fuldfører deres forehavende (regner med mit sprogbrug er dannet nu?? smiley )

Det andet jeg hentyder til, er at når man nu har valgt, ikke at ville være aktiv seriøs herinde, hvorfor så være her kun for at lave støj? igen er det noget der går ud over os andre. derfor kunne det være rart om de ikke gør det! altså en opfordring!!!

DETTE var ikke ment som et indlæg i den igangværende debat, det bedes holdt i andre tråde.. det var for at få focus på ovenstående.

Jesper

• #22   13. mar 2009 Jesper S: Enig
    Derfor skrev jeg at anarkister mødes i et andet FORUM. - og lad dem blive der.

• #23   13. mar 2009 Hvis MCG er ren forretning, er sammenhængen vel denne.

Alle brugerne herinde er kunder. Nu tillader kunderne sig at klage over det produkt de har købt. Det kan man så vælge ikke at tage til efterretning så længe man har monopol på varen.

Når folk truer med at gå, er beskeden vel i virkeligheden at, den dag der kommer et fornuftigt alternativ, købes denne vare et andet sted.

• #24   13. mar 2009 Jaa det korrekt Simon... Men nu siger folk at de smutter lige NU.. men hvad sker der, intet. Det sgu tyndt.

• #25   13. mar 2009 " Nu er Nok Nok... ! " Minder lidt om skabelsen af Ny Alliance.. At lave noget i protest, mod noget andet, kommer der sjældent noget godt ud af..

• #26   13. mar 2009 hurra jeg fik en undskyldning fra administratoren... gode takter;)

så læste jeg dit indlæg forkert, troede du hentydedede til personager som knud osv... så det var med de personer i tankerne jeg skrev mit ind læg...
    sorry, det var en felj,, aner ikke hvad for en anden side du hentyder til så gik bare ud fra det var den her side.... nå skidt pyt solen er minsandten fremme..

og simon for president;)

• #27   13. mar 2009 Simon, og ja en forretning lever af sine kernekunder, resten er smørret på brøddet!!

MEN en forretning bestemmer selv hvem de vil lytte til, samt hvordan de vil ændre deres forretning til dette!. fornuftigt eller ej!

• #28   13. mar 2009 Tosser

• #29   13. mar 2009 hov, det skal være med stort smiley

Kommentér på:
SLAP nu af piger

Annonce