1.392 visninger
|
Oprettet:
Mivv Slip on til Birden??? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har erfaringer med Mivv Slip on til birden som er med indsprøjting.. skal de bare sættes på?? og Kør??? eller er der andre ting der skal owerwejes inden.. ???
og lige en anden wæsentlig ting.. Hwa med lyden..?? er det sådan en skrigende Skinger lyd for det kan jeg ikke holde ud og høre på det skulle gerne wære en dyb brummende lyd..
Har osse owerwejet akrapowic 4 i 1 men dem har alle bare sys jeg... og så kan jeg egentlig ret godt li der er to udstødninger på den
Hwa mener i er bedste løsning..???
jun 2006
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 31
min kammerat dennis er mc mekaniker hos tg motor i middelfart og han har lige smidt et par mivv slipon potter på sin cykel , godt nok en kawa zx 10 r årg. 2007 , men de giver en fed dyb brummen og der følger dbkiller med hvis man f.eks skal udenlands som monteres med 1 skrue. du får det bedste relutat hvis du smider en power comm. og andet filter på samtidig. potterne har en flot finish.
tg motor i middelfart kan skaffe dem . tlf : 64 48 14 73 , ellers kontakt dennis via www.ridebikesforever.dk (hans eget lille værksted) eller på mob 22 19 38 19 mellem 17 og 20.00
akrapovic er også fine udstødninger men noget dyrere. kan dog også fåes som slipon.
hvad du finder ud af er jo nok også hvad din pengepung siger , men begge mærker leverer fine produkter.
hilsen mads , mc trykkogerne
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 36
Jeg har selv en rigtig god kontakt så jeg får dem rigtig billigt uanset hwa jeg vælger.. jeg er mere interesseret i hvordan det blir.. hehe
jeg vil jo helst ha 2 potter på,... men vil ha det bedste .. hehe
kenneth jeg vil gerne høre dine hvor holder du til henne??
sender lige en PB med mit nr..
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 160
man skal oftes gå med den første tanke man har. "Akrapovic har alle" siger du. Hmm hvorfor mon.
Jeg var også i tvivl da jeg skulle købe slip-on og jeg ville også ha' to potter på som den jo er født med.
Og DET har jeg ikke fortrudt....føj hvor lyder den godt.
Jeg skal se om jeg kan lægge et video klip op så du kan høre hvordan den lyder. Jeg har også anskaffet mig DB-killer til begge potter, så jeg er klar til en tur til Tyskland hvis dette skulle byde sig.
Men held og lykke med din søgen.
okt 2007
feb 2008
jan 2005
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 76
Til min Bird fra ´97.
Mvh.DK
okt 2007
Har nu Bestilt 2 stk Akrapovic slip on i titanium..
det blir så godt så godt..
Blir jo kaldt snigeren fordi den ikke siger noget så glæder mig til at komme brummende hen af vejen
feb 2008
feb 2008
Kan ses/høres her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=3336
Mivv Slip on til Birden???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside