{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor stram skal remmen være?
  • #1   6. maj 2008 Hej flemming

Det vil så sige 45 grader. Så skal jeg stramme den en del mere. jeg kan få den rundt i 90 grader.
    Tak for det.

Jeg synes den ser rigtig cool ud som den er nu. Uden bagskærm. Men det er nok ikke tilladt at køre uden skærm, baglygte og nr. plade. smiley

• #2   6. maj 2008 Yes... jeg har også forhørt mig hos min mekaniker.. han siger ligeledes at den skal kunne tiltes ca. 45 grader.. smiley
    Fed bagende forresten... ;-D

• #3   6. maj 2008
    Har strammet remmen op.
    Det er sgu godt nok stramt. Synes det giver en helt anden lyd. Kan ikke finde ud af om det er mislyd eller sådan en korrekt strammet rem skal lyde. Hmm!
    Og tak for kommentarene.

• #4   5. sep 2008 Min helt nye rem er lige knækket så jeg kommer til at tænke på om værkstedet har spændt den forkert?? den var lige som i beskriver men det var uden belastning? den må jo gi sig noget når man sætter sig op på mc´en?

det er lidt ærgelige 5000,- smiley

• #5   6. sep 2008 den skal kunne klare det selvom den er halvt så bred!! og ja det er et yamaha værksted der har lavet det, der er bare det at den er blevet gjort smalere da jeg jo har bred bagende på smiley så nu må vi se...

• #6   8. sep 2008 Damn det var da noget ged.
    Vil det sige at man skal til at køre rundt med en ekstra rem? Just in case.

• #7   8. sep 2008 Nå yamaha vil ikke dække den de siger at jeg har nogle "ar" i mit pullyremhjul som nok har gjort det, jeg tænker bare at det er det samme værksted som har sat remmen på for 500 km siden !!!! MAN BLIVER SÅ TRÆT !!! lige nu har jeg mest lyst til sælge lortedet og købe mig en standard harley Duna eller sådan noget :-(((((((

• #8   9. sep 2008 Hvilket yamahaværksted har du brugt?

• #9   10. sep 2008 Gider ikke at svine manden til får vi er helt færdige med at snakke om det, men jeg mener ikke jeg skal betale "lære" penge til hans mek.!!! det kan godt være min cykel ikke var iorden men de skulle tjekket det....

• #10   12. sep 2008 Nå har fundet en fin løsning med ham der har lavet den, og har nok også fundet et nyt projekt så vis der er nogen der vil have nok en af de mest ombyggede wildstar´s herhjemme så er muligheden der nu!

Kommentér på:
Hvor stram skal remmen være?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce