{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brdr jensen
  • #1   15. apr 2008 Hey..

Min Busa er købt derovre.

De har fået meget dårlig kritik da de startede deres firma..

OM det er blevet bedre vil tiden vise..
    Nogle af dem derovre er ikke så service minded...

Jeg har så været lidt uheldig med min MC at den skal til rep og jeg bor på sjælland..

Men de henter den hos en forhandler i holbæk og bliver afleveret igen når den er færdig, men hvor lang tid der går og hvor hurtige de er det vil tiden vise..

• #2   15. apr 2008 Det er deres far der har fået dårlig omtale førhen, ikke dem.. de skulle være fine nok at købe hos.

• #3   15. apr 2008 Jeg har købt min viffer hos www.gammelgaards.dk i Skanderborg. Der fik jeg rigtig god sevice og en god pris. Ham kan jeg helt sikkert anbefale. Det kan du da overveje - hvis han har den rigtige model:-)

• #4   15. apr 2008 Alex...

Dette er ikke et surt indlæg.. men ALLE ders cykler får olie og oliefilter plus lev. omkostninger med i prisen... det er regnet oveni.. smiley

• #5   15. apr 2008 Det var før i tiden det ikke var så godt at handle der, men rygter er jo svære at komme af med...!!

De er sgu super flinke, og giver en god service... smiley

Tror jeg snakkede med Brian, og han sagde at det vigtigste for dem var at sælge en cykel til en kunde som vedkommende bliver 110 % glad for, så vedkommende kan anbefale andre at handle hos dem... Det siger jo en del smiley

Og så giver de faktisk gode byttepriser, også i ren salg er de fair!!!

• #6   15. apr 2008 Ja jeg solgte selv en mc´er til dem og de gav faktisk mere for den end hva jeg havde givet så det er ok.. smiley

men de skal jo så også tjene på den jeg købte.. hehe..

Men jo indtil videre har de været ok over for mig..

men min Mc blev leveret til rep. mandags sidste uge hos Masi motor i holbæk hvor de så ville hente den .. de har så skrevet den ville blive hentet i denne uge.. så nu ser vi ad... :;-)

Men ja brug den sunde fornuft og lad dig ikke snyde af de pæne cykler. der kan gemme sig mere under huden end man først lige ligger mærke til.

• #7   16. apr 2008 Ja det er jo en masse dejlige svar..
    Og som de fleste af jer siger så skal jeg se mig for.
    Så rigtigt fedt med nogle konstruktive svar..

JEg må tage der ud og kigge når jeg flytter til Skanderborg. Jeg skal jo nok have den finansieret, er der nogle der ved om det er et godt eller dårligt tilbud de kommer med der??

• #8   16. apr 2008 Hey igen igen.:

Det er faktisk nogle rigtige godt tilbud de har på finansiering..

De bruger noget der hedder spartacus..

Forsikring ville jeg personligt tage ETU... de samarbejder med DAF....
    DE er billige...

• #9   16. apr 2008 ok du siger nogle bogstaver, men jeg aner ikke hvad de står for *G*

Men jeg syntes også det så ud til at være et ok tilbud de kørte på finansiering så derfor blev jeg lidt nysgerrig..

• #10   16. apr 2008 DAF - http://www.daf.dk/

ETU - http://www.etuforsikring.dk/

• #12   24. apr 2008 brian er go at handle med.. pres ham til at få 40% rabat på tøj o.s.v. købt min honda derfra.. de har en del gode mc'er.. fede paint jobs de få lavet efterhånden..

• #13   27. apr 2008 tak for det gode råd .. mere for mindre er lige mig..

Kommentér på:
Brdr jensen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce