1.653 visninger
|
Oprettet:
brdr. jensen {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har noget som helst kendskab til brdr. jensen vedr. salg af mortorcykler???
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 215
jul 2007
Følger: 123 Følgere: 104 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 593
Tror man skal se dem for hvad de er.. Handelsmænd..
De er der for at tjene penge og ikke andet... Men ser man sig rigtig godt for. Og øver sig i at "prutte" kraftigt. Så kan man gøre en udemærket handel hos dem. Og så skal man væbne sig med en portion god tålmodighed.. For de er vist ikke de hurtigste til at få papirarbejdet ordnet og pladerne hentet..
Men hvis man lader være med at sætte sine forventninger for højt.. ja så kan det godt blive en rigtig positiv overraskelse...
Hva har du kig på dernede Rende??
aug 2008
jul 2007
Så er det jo are på nakken af skyggen og afsted mod Horsens.. Det skader jo ikke at undersøge sagen..
aug 2008
jul 2007
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 33 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 249
Har hørt at, når der er skrevet under, er de kolde.
Men det skal da ikke afholde dig fra at kigge forbi dem. De har mange spændende cykler
aug 2008
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Til gengæld er det et af de allerbedste steder at kigge sig om i en situation som din, fordi de har så eminent mange forskellige cykler på lager, og man kan altid få en prøvetur, og de er til at handle med.
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 70 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 326
vi var der tirsdag og de lovet levering tirsdagen efter
i over en uge havde jeg forsøgt at få kontakt til dem hvor jeg så til sidst pr mail anuleret handlen
men så en dag så ringet de da aligevel og fortalte mig at NU var den jo NÆÆÆSTEN klar til at blive afhentet
øøøøøøøøh halooooo handlen har jeg anuleret inden for købelovens § osv det blev han så temlig fortørnet over at han valgte at sige hvis jeg ik hentet og betalte den cykel jammen så kandte han da helt sikkert nogen som gerne ville se på den sag hehe
kan jeg sku ik tage så seriøst
aug 2005
Jeg har hørt en del historier om diverse trekniske disputter, men aldrig historier som den du der fortæller - tværtimod.
Men din historie er ekstremt ubehagelig
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 51 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.363
Jeg ved ikke om de gør det mere, men de havde et tilbud om at levere al arbejdsløn gratis til dem der havde købt MC hos dem og det benyttede jeg mig da af et par gange, bl.a. nyt fordæk.
Da Trudy efter 3 sæsoner og ca 36.000 km skulle byttes til en Deauville fik de chancen igen, men der følte jeg mig virkelig dårligt behandlet.
Jeg betalte kr. 89.900,- for Trudy da jeg købte hende hos dem og de startede med at byde mig kr. 40.000,-. Efter lidt snak frem og tilbage havde jeg presset dem til 46.000,- men var stadig ikke tilfreds da jeg udviklingen til trods følte at en afskrivning på kr. 44.000,- for 3 sæsoner var for meget.
Det kan godt være at jeg gav for meget for Trudy da jeg købte hende, men det skulle være irrelevant da den var købt hos dem.
Det skal hertil siges at prisen på Deauville var stort set den samme alle steder og for alle årgange. Dengang sidste år kostede de ca. 79.000,-. uanset årgang og km. på klokken.
Jeg vidste at der stod en flottere Deauville i Skanderborg end de 2 stk. som Brdr. Jensen havde stående, og til samme pris så vi kørte direkte fra Horsens til Skanderborg og handlede da jeg fik kr. 10.000 mere for Trudy end i Horsens og den Deauville, som sagt, var i bedre stand.
Det fede ved Brdr. Jensen er at de ikke er pivede med prøveture og da de har et stort udvalg kan man virkelig lære noget af at besøge dem, men de skal sq tage sig sammen hvis de skal sælge noget til mig igen.
Gert
aug 2005
Du har haft din VS800 i 3 sæsoner og den er købt til 89 kkr. Tre års afskrivning a 20% bringer den til en rå værdi på 45.568! I et marked i modvind, bød man dig 40 og accepterede 46 - Hvad piber du egentlig over - at du har fundet en flinkere eller mere sulten købmand i Skanderborg????
apr 2006
Selvfølgelig er det et spørgsmål om handel og vandel, men jeg opfattede deres opførsel på den måde at de ikke er interesseret i at holde på kunder der ellers er loyale og godt tilfreds.
aug 2005
Det er jo et handelshus:-)
Lad os sige, at de betaler 45 for en cykel, putter arbejde for et par tusinde i den og beregner en liggetid på 9 mdr. så har man en rå kostpris på 50. Lad dem så beregne en bruttoavance på 35% - det er sgu nok nogenlunde det mindste jeg ville røre ved i en serviceintensiv branche, så får du en færdig pris på 76900, tror du ikke den cykel, der er annonceret til 79 ville kunne købes til det???? eller en smule billigere??
Jeg kan i hvert fald ikke se, at handelsmændene har været urimelige - som handelsmænd beset.
Jeg ved ikke, hvad det er med MC-folket - gang efter gang møder jeg herinde mennesker som slet ikke respekterer, at dered forhandlere og værksteder altså skal drive en FORRETNING - eller dør de simpelthen:-)
apr 2006
apr 2007
jeg har sågar efter følgene hørt om folk der sku hente sin mc så var det ik den mc de havde valgt eller de siger at man kan få malet den i de farver man ønsker og ja det kan man da os men for mit vedkommen jammen så kom der da lige en mer pris på hmmm det er da langt fra det de reklamer med på deres hjemme side osv yderlig er der folk der har os har fundet ud af at de faktisk os godt kan finde på at spole klokken tilbage ( er dsv så ik kun dem der kan finde på det )
men alså man lære af sine fejl og jeg har lært at jeg sætter ever never mine føder i deres butik mere og eferfølgene har jeg så os fundet ud af at de rent faktisk er ret meget dyre med en del af deres mcer end genemsnits prisen for en del mærker og modeller
aug 2005
Dit synspunkt kan jeg ikke på nogen måde betvivle. Jeg har aldrig hørt sådan en historie fra de brødre før, men som sagt en masse andre, og jeg er helt enig, det du har været udsat for skal man bare ikke acceptere.
Gert:
Deres bud på din VS800 var jo netop et udtryk for det vigende marked. Et handelshus skal jo ikke bare sælge med en avance, de skal også købe, så de kan holde en avance - krisen til trods er deres husleje og lønudgifter jo ikke reduceret, og der er hverken sket mere eller mindre end at I har ramt hinandens walk-away priser - det kan jeg altså ikke se noget urimeligt i, slet ikke når jeg kigger bare en smule på regnemaskinen.
Om du så vil lege med på de betingelser er en anden sag, lige som det er en anden sag, at du måske har fundet en forhandler med lidt lavere faste omkostninger, eller eventuelt en, der efterhånden er kommet dertil, hvor det ikke handler om indtjening, men om tabsminimering - sådan noget eksisterer jo:-)
apr 2008
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 6
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 657
aug 2005
ja, hvis først folk er kommet i en likviditetsklemme, så kan det mest fantastiske ske
aug 2008
aug 2005
Der er jo også en anden variant på det med størrelsen:-)
Har du nogensinde læst "En hundjævels bekendelser" af Fay Weldon?
Der lader hovedpersonen sig perfektionere vha plastisk kirurgi. Et af trickene var at blive højere, specifikt ved at få indopereret to tommers forlængelse af lårbenene - var det noget?
aug 2008
aug 2005
aug 2005
Den slags historier har jeg hørt masser af, og netop derfor understreger jeg, at det er et HANDELSHUS, og man skal medbringe sin egen ekspertise:-)
aug 2008
apr 2007
har brugt den tid jeg skulle på den butik eller hvad man kalder det
uanset hvor mange cykler der er af hver slags sys jeg stadig at de sku tage og behandle folk ordenligt
har sågar lige fået af vide af en go ven der øøøh ja købte eller trode han købte en mc der ovre fandt ud af da han sku hente sin mc at de havde solgt den samme mc på samme dag øøøøh så tænker jeg sku mit
aug 2005
Jeg har hørt meget om det fortagende, men det er første gang jeg hører sådan noget - er der hold i det, er det, er det selvfølgelig helt uacceptabelt.....
jan 2008
selvfølgelig skal man ikke komme med injurerende opstød,der skal tjenes en hulens masse stakater for at komme ud af det igen.
med hensyn til forhandlere-så er der faktisk kun 2-3 steder jeg overhovedet gider sætte mine ben.
de steder med mega dyre nye udstillinger er ikke min kop the-
så hellere et bette hygge-nykke sted med kaffe og en kvik bemærkning
over disken !
service-troværdighed-tålmodighed??
går du kun efter billigst pris???? så får du bestemt ikke mere end du
betaler for
jan 2008
lige mine ord
jeg ville nu ikke stå frem og anklage nogen som helst for noget som helst hvis jeg ikke enten havde 50000 kr stående eller kunne løfte bevisbyrden!
og pas på,hæleren er ligeså god som stjæleren !
i overført betydning !!
brdr. jensen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside