{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brdr jensen
  • #1   10. mar 2014 Er det til salg allerede?

• #2   10. mar 2014 Ved du noget om hvilke Brands og størrelser der er?

• Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #3   10. mar 2014 Jeg var der lørdag.. det ligger i en enorm bunke ovenpå, der er mange brands spyke, dane osv. en million hjc hjelme så jeg også, men shit en rodebutik smiley

• #4   10. mar 2014 Der er : Dane-Difi tekstil og læder -støvler fra tcx -en hulens masse læder dragter,fra spyke, læder handsker fra spyke , og der er meget , rigtig meget !!
    Der er vildt mange arai hjelme
    Men der er ikke meget styr på det , det meste af det ligger bare i kæmpe dynger
    Havde egentlig fundet en DANE goretex jakke som jeg ville have, men prisen var helt go-nat smiley O_o tjek priserne inden i handler , ikke meget ved at få 30% rabat, når før prisen er skruet op smiley

• #5   10. mar 2014 hmm.

damm , sikke noget pis , hvis det er sådan det forgår .

mvh

• #6   10. mar 2014 tja, mem det kommer desværre ikke bag på mig smiley

• #7   10. mar 2014 Tænkte det nok, der bliver ikke meget "tilbud" over det, troede faktisk også det først startede til påske,,,, der bliver nok rigtig tilbududsalg efter påske, hvis der er mere tilbage, Haha

• #8   10. mar 2014 Brødrene. Jensen har sku aldrig givet noget som helst væk. Så kunstige og fiktive rabatter derfra undre nu heller ikke en.

• #10   10. mar 2014 Jeg var dernede i lørdags. Der lå helt vildt meget oppe på første sal, og det var 10-15% af hvad de havde købt op. Resten ligger i en hal ved siden af deres udstilling. Jeg var der med en kammerat der tænker at købe en mc dernede, og der kan han få et komplet sæt tøj med, inkl hjelm, handsker og støvler for cirka 1500 kr oveni mc-pris.
    Jeg gik selv rundt og kiggede lidt, og fandt bla en Spyke-jakke med til 3000 kr, 40% rabat ved kassen, den ender altså på 1800 kr. Det er da ganske fint. Og den slags var der en del af. Der gik 2 og satte på plads, og den ene sagde der ikke var helt styr på prisskilte og rabat endnu, af det der ikke hang på bøjler.
    Der er startet udsalg, men deres bedste tilbud med gratis hjelm og endnu større rabatter er i påsken.
    Jeg er generelt lidt skeptisk over for forretningen, men lige de her tilbud virkede ikke helt i skoven.

• #11   10. mar 2014 Har aldrig handlet med dem, men det virker som rigtig mange har haft en dårlig oplevelse med dem. Men hvordan overlever de så.? Helt små er de jo ikke.

• #12   10. mar 2014 ham jeg snakkede med ,var neden under ved chefen, for at få prisen på den jakke jeg ville have .
    Man skal huske at meget af det tøj de har købt er nogle gamle modeller, de fleste af de DANE jakker og bukser er udgåede modeller , og de forlanger tæt på fuld pris for det smiley

• #13   10. mar 2014 Er der nogen af jer der ved om det bliver muligt at købe tingene over nettet også?

Os "sjællændere" går jo glip af det hele smiley

• #14   10. mar 2014 spørgsmålet er jo om du går glip af noget smiley

• #15   10. mar 2014 Ja det er jo så lige det, det kan jeg heller ikke helt lure. Men det er jo derfor de forskellige ting lagt op på en hjemmeside ville være rart.

• #16   10. mar 2014 altså, de er muligt at mange har haft dårlige oplevelser med dem, men der er dæle også mange der har gode.

DET er et HANDELSHUS, og det skal man altid huske. Havde de været så meget røvere og banditter som en del her gør dem til, så havde de nok ikke overlevet med de lageromkostninger så længe - vel!!!!

• #17   10. mar 2014 Jeg har nu haft 3 dårlige oplevelser med dem smiley
    Ud af 3 mulige smiley

• #18   10. mar 2014 ...forklar lige hvorfor de ikke er gået på røven for længst

• #19   10. mar 2014 Jeg læste om en uheldig historie på nettet, og mange sagde man skulle være opmærksom på det. Så tjekkede jeg selv efter og var udsat for præcis det samme. Det er noget så banalt som fakta der blev 'pyntet' lidt på. Det skaber bare mistillid.
    Men når det er sagt, så synes jeg umiddelbart mange af de tilbud de havde på tøj osv var ganske gode.
    Den mc min kammerat kigger på fejler bestemt ikke noget, og alle tallene passer. Prisen er rimelig og han kan som sagt få for 4000 kr kluns med for 1500 kr. Køber han noget udover det er der minimum 50% rabat på udstyr. Selve motorcyklen får han ikke billigere end den står til.

• #20   11. mar 2014 jamen knud .Måske fordi den sidste idiot ikke er født endnu smiley
    De har et kæmpe udvalg af forskellige cykler ,og ikke nærige med prøveture
    det kunne jo også være de tjente lidt mønt på at handle med lastbiler og varevogne ?

• #21   11. mar 2014 OK, hvis du vil tro på det, så gør du det

• #22   11. mar 2014 Du tror man tjener mere på at sælge en mc kontra en varebil ??
    Men hvad jeg tror er egentlig ligegyldigt

• #23   11. mar 2014 Mon ikke der er en overvægt af dårlige anmeldelser fordi folk generalt ikke gider at skrive de gode ???? Tror jeg lidt, men det står klart for mig, at man nok skal kigge sig godt for og tænke sig om deroppe

• #24   11. mar 2014 Mange folk har en holdning til Brdr. Jensen, også selv om de reelt set aldrig har besøgt stedet, og derfor ikke, i teorien, burde være i stand til at udtale sig om firmaet. Det forhindrer dog ikke nogle i at udtale sig og bedømme dem, selvom de absolut intet har at have det i.

Jeg ville ikke være nervøs ved at købe en cykel dér - prøv at kigge på trustpilot og se hvor mange tilfredse kunder de har, i stedet for at holde jer til hvad én eller andens kammerats kammerats gamle onkel har oplevet.
    Nuvel, de havde et blakket ry engang, men det er altså mange år siden, måske det kan tænkes de har taget noget af kritikken til sig.
    De gange jeg har været forbi har der altid været en sælger forbi, for at høre om vi ville prøve noget. Det er nok ét af de eneste steder i DK, hvor du vitterligt kan prøve en hvilken som helst maskine de har stående.
    Derudover sælges deres maskiner med 6-24 måneders garanti, så hvis der bliver noget er det da bare at smide maskinen tilbage til dem.

Men ja, de sælger rigtig mange maskiner:

http://www.magacin.dk/motorcykler/helt-vanvittigt-salg/ar3082/

Nej, jeg har ingen aktier i firmaet! smiley

• #25   11. mar 2014 låsby svendsen havde rigtig mange udlejnings huse ??? var han en god udlejer ??

• #26   11. mar 2014 Låsby Svendsen er en dømt svindler!

• #27   11. mar 2014 Meget kan man sige om Trustpilot, men mage til svindelforetagende skal man da lede længe efter.

Deres metode med - mod behørig betaling - at sortere de negative anmeldelser omkring firma X væk, siger alt for meget om deres troværdig.

• #28   11. mar 2014 jeg er sgu heller ikke for vil med TrustPilot, men ang. Brdr. Jensen

slap lige af - man er sgu da altid to om at handle

• #29   11. mar 2014 ikke i det her tilfælde , knud smiley

• #30   11. mar 2014 Jo, de er et handelshus. Men den med at pynte på tallene er god nok.
    Solgte min gamle cykel til dem og den blev lige pludselig til en årgang 1994 da den skulle annonceres på deres side, på trods af den er årgang 1989.
    Så man skal nok bare være lidt vågen når man kigger på inventaret, men ellers er de flinke nok.
    Min far købte en cykel deroppe og fik kanon service. Selv den mindste ting der dukkede op, lavede de.
    Og det er nok det der gør de overlever.

• #33   14. mar 2014 Ja Kenneth - til tid undrer jeg mig sgu også noget over de forventninger en del gallerister her har:-)

• #34   14. mar 2014 mine forventninger var blot at jeg kunne gøre en god handel , det kunne jeg så ikke

• #35   15. mar 2014 I mit tilfælde var det ikke en kåbe cykel. Var en VT1100 og efter billederne at dømme, så den ud præcis som da de overtog den.
    Det skal retfærdigvis siges, at de havde een magen til som var fra 94. Måske der bare har været lidt rod da den skulle oprettes.

Kommentér på:
brdr jensen

Annonce