PAZZO greb.. {{forumTopicSubject}}
Ved den har været oppe at vende før.. Men vil gerne have lidt hjælp her..
Jeg vil gerne vide hvor det billigst kan betale sig at købe disse greb fra PAZZO.. Og skal jeg vælge en alm. længde til kobling og en kort til bremsen, det er umiddelbart det jeg vil nemlig. Men vil det se tosset ud?.. Er det nok med en kort til koblingen?? Vil i hvert fald have en kort på bremsen.
Men hvad kan bedst betale sig, købe i usa eller i england, eller findes der et andet sted. Og kan i give mig nogle ca. priser på de forskellige steder og priserne skal heslt være med fragt og det hele samlet. Er lidt i tvivl om hvor meget de koster i alt.
De skal være lys-blå, da jefg synes det kunne være spændende at bryde det sorte/gule/sølvgrå look min maskine har og derefter vil jeg have blå kædefedt på den og igen derefter noget andet blåt.. evt. lysdioder/rør under cyklen...
Sååå hva siger i derude.. ?
Mvh. Renè
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Svar: 3
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.926
Koster ca. 1.300,- for et sæt
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 925
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.016
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 41
Kigger på ebay og ser om der er nogle derinde..
Eller også tager jeg chancen i USA, hvis det kun drejer sig om 1400kr alt IALT med told osv, så er det at foretrække, da jeg måske ville kunne have dem til en påris af 1200kr. uden moms samme vej.
feb 2008
feb 2008
Men igen, så kommer der blåt kædefedt på og senere andre blå elementer på den, ville det så ikke være fint nok på den?
Når jeg alligevel vil invistere i ordentlige greb, så kan jeg ligeså godt købe noget ingen andre har :)....
Men kommer da i tvivl nu må jeg sige..
Kan bare godt li noget der siger wooow, det der passer sku ik sammen, men er fedt på en anderledes måde..
Fik mine RIZOMA sports line håndtag idag, de er sku flotte.. Gider bare ikke ofre 1300kr pr. greb i RIZOMA.. Men måske jeg skulle vælge de sorte med blå justeringer.???? Skal bare ikke være de alu farvet, de er for kedelige og er samme farve som dem der er på nu jo...
Hælder dog stadig mest til de blå med sorte justering. :(.... Hmm.. Men skal jo ha de rigtige første gang..
I siger det kommer op i ca. 1400kr hvis de bliver taget i tolden fra USA ik? Det er til at leve med, fremfor at købe dem i EU til 1800kr el. i Danmark til 2200kr... !!
Men lader jer tvivlen komme mig til gode hvis i giver mere input..
feb 2008
Ej.. Nu er de bestilt og det skal nok blive godt i sidste ende.. Bare se inde på PAZZO`s hjemmeside, der er der cykler i helt andre farver med blå greb..
Bare vent, bare vent, siger jeg igen... Når alt er på plads på min cykel vil den stråle af livslyst og beundre alle.... hehe.. Men giver ret i det ikke er vildt stilet og passer perfekt ind i resten af cyklen og det er jo også det der her er idèen bag det.. VIL ikke have en cykle der er andre der kører rundt på.
Men når vi nu er ved det.........
Se de ældre (eller i hvert fald F2. F3`er) der kører rundt med, jeg ved ikke hvor mange farver, SE, det synes jeg ser tosset ud.. IMO.
Skal nok få taget nogle ordentlige billeder af cyklen når alt er på plads, så kan i lærer det... :P:P
PAZZO greb..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside