918 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
22 Svar
DM1 Lorte Tidsskema DM1 Lorte Tidsskema
Hvad er det for et lorte tidsskema, der er lavet til DM1 på Knutstorp:
(link fjernet)
Superbike skal kun køre lørdag og søndag.
Rookie skal kun køre fredag og lørdag.
Det er jo kun et kvart DM....
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.530
Som A-kører får du 1 tidtagning og 2 løb.
Som B-kører får du 2 tidtagninger og 1 løb.
Til de penge, kan du ikke forlange at komme til at køre mere end 3 gange på en weekend Carsten!
sep 2007
Følger: 56 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 650
Under tilmelding til løbet kan man se, at der er to beløb: 1800kr samt 600kr.... Det må da være 600kr man så skal betale....
Classic har både fri træning, tidstagning, warm-up samt 2 løb...
sep 2007
Jeg tror ikke at tidsskemaer fra RRFyn arrangementer kommer til at se sådan ud...
sep 2007
maj 2004
Indtil videre er planen, at vi skal til
Poznan, Padborg og Brand Hatch, og så må vi se hvad der ellers dukker op!
sep 2007
Nu skal dig og Rune sgu komme lidt ind i kampen. I kan ikke bare svigte Roadracing sporten herhjemme lige som DMU gør...
sep 2007
Aaarrgghhh.. Det koster vel ikke 10tkr. at deltage i et DM løb...
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.330
Men sådan ser tidsskemaet nu altid ud når der er DM, sammen med Classic... Det seneste år har det bare ikke talt med i det samlede Rookie DM regnskab...
dec 2003
Derfor er der heller ikke nogen licens til fattige mig
sep 2007
Hvis du har en campingvogn med, så kan jeg godt se at udgifterne løber løbsk, når du skal til Sverige. Men kan du nøjes med en varevogn (som jeg) så koster det vel 1800kr tur/retur...
Det er stort set også, hvad det koster at køre til Polen eller baner i syd tyskland.
Udgifterne til mad, dæk, benzin, styrt er jo de samme om du kører med i DM eller er på en Trackday.
maj 2004
Du har måske nok ret i, at vi svigter rr-sporten i Danmark - Men for os er det en fritidsbeskæftigelse, vi vil fandme ud og have det sjovt og få lidt rødvin om aftenen - og det lægger DM sgu ikke ligefrem op til længere - Desværre!!
Carsten O:
Hehe... Rune og jeg er også meldt til på PP først i juni! - Det ska' nok blive hyl!
Poznan er gennem en tysk arrangør, som har 3 træninger dernede i år, og vi planlægger at tage til den sidste (September 2008)
Mht England prøver vi at planlægge sommerferien derovre, omkring Brands Hatch, hvor der ligger 5 baner indenfor overskuelig afstand!!
(Brands Hatch, Oulton Park, Snetterton, Cadwell Park, Bedford Autodrome).
Det er sådan det ser ud lige nu!
Ja, og så lige forårstræningen på Pannonia om et par uger!1
dec 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Svar: 10
Det godt nok lidt træls, , du ik får R1`r at se,, kommen forbi
ned af langsiden,,, selvom Jansberg har haft fingerne i din
750,,,,,(:
sep 2007
Om du så havde en milliard HK, så ville du stadig ikke have en chance i helvede for at hente mig ned af langsiden...
Men så må vi håbe at Brian Kofod stiller op med sin R1'er, således at vi kan se hvordan min cykel klarer sig mod den..
sep 2007
Husk lige at få rettet din profil i bemærkninger om din R1'er... Det står at du deltager i Superbike 2008...
dec 2007
Ja,Ja,,,, nu må vi se hvad der sker,,,, det kunne jo godt
være, jeg fik lyst til at give dig Røvfuld på et eller andet tidspunkt..! (:
sep 2007
Jeg synes da at du skulle komme med til Knutstorp ved DM1, selvom at det er en enorm ringe tidsplan...
Og husk.... When the flag drops... The bullshit stops... hehe
dec 2007
Tror sku ik lige det bliver knutstorp.. som du nok ved,, er det ik lige min ynglings bane,,!! Og ja, det gør det ikke beder med det tidsprogram...
sep 2007
Ha! Ja, det kunne vi jo se sidst vi var der..
Det er vist heller ikke Brian Kofod's ynglingsbane, efter at han har fået R1'er...
apr 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 307
dec 2003
sep 2007
Vi har nok været rimelig uheldig med, at vi ikke kan komme til Polen i år. Havde vi bare haft 2 afdelinger dernede, så ville DM-løbene jo nok være lidt mere spændende....
Men RRFyn har jo så sørget for at vi kan komme på Sturup 2 gange samt 1 gang på Rudskogen. AMK som normalt arrangere løb i DK, har så booket Knutstorp til et Classic arrangement, fordi DM-afdeling for store klasser er det da ikke rigtig med den tidsplan...
Hvorfor har AMK ikke sørget for at finde baner i DK, som vi kunne køre på. De har så reserveret Djursland d. 20-21 september, men vælge at bruge den til et Classic race. Hvorfor laver de det ikke til en DM-afdeling for store klasser også. Det er fandme svært at få nye og unge folk ind i sporten, når vi ikke engang kan kører på danske baner...
sep 2007
Jeg har hele tiden været i RRFyn og jeg er da glad for at hører at du skiftede til RRFyn, netop for at støtte sporten og klubben. Desværre kan vi jo se, at der er mange, som ikke følger dit og mit eksempel. For at sparer nogel kroner melder folk sig ind i en Moto Cross klub, hvor de måske kan slippe med 3-400kr om året for at være medlem. Men uden medlemmer kører klubberne ikke rundt... ej heller hvis folk ikke kommer til arrangementer. Man kan se i regnskaberne for DM i 2007 på Knutstorp at det kun var med nød at det gav 10tkr i overskud. Men den kunne lige så godt have givet 2-30tkr i underskud, hvis det ikke var pga. af en dygtig formand i RRFyn.
Free for All samt canonball løb er ikke andet end løb som tager tid fra alle de andre klasser. Og jeg er da af den mening at Canonball løb bare er et løb, som skal vride lidt flere penge ud af kørerne.
Jeg ved ikke, om det er for at byde "Classic klubben" velkommen i AMK at AMK nu har prioriteret, som de har.
Der er alt for mange klasser som skal kører i Sverige. Hvis man droppede "Free for All", samt slog nogle af klasserne i Classis sammen, så ville der være mere køretid.
Hvorfor har man middags pause om søndagen, men ikke om fredagen eller lørdagen....
DM1 Lorte Tidsskema
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside