Road-Racing DK

Road-Racing DK

Medlemmer: 43
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DM1 Lorte Tidsskema
  • #1   26. mar 2008 Det må du sgu nok sige!

Som A-kører får du 1 tidtagning og 2 løb.
    Som B-kører får du 2 tidtagninger og 1 løb.

Til de penge, kan du ikke forlange at komme til at køre mere end 3 gange på en weekend Carsten! smiley

• #2   26. mar 2008 Der er også warm-up til både Superbike og Rookie.

Under tilmelding til løbet kan man se, at der er to beløb: 1800kr samt 600kr.... Det må da være 600kr man så skal betale....

Classic har både fri træning, tidstagning, warm-up samt 2 løb...

• #3   26. mar 2008 Carsten
    Jeg tror ikke at tidsskemaer fra RRFyn arrangementer kommer til at se sådan ud...

• #4   26. mar 2008 Jeg har aldrig været på Sturup, men jeg glæder mig da til at se hvad det er for en bane...

• #5   26. mar 2008 Carsten O: Så må du bare med Rune og jeg til nogle trackday-arrangementer! - For DM er udelukket i år.

Indtil videre er planen, at vi skal til

Poznan, Padborg og Brand Hatch, og så må vi se hvad der ellers dukker op! smiley

• #6   26. mar 2008 Anders
    Nu skal dig og Rune sgu komme lidt ind i kampen. I kan ikke bare svigte Roadracing sporten herhjemme lige som DMU gør... smiley

• #7   26. mar 2008 Carsten O
    Aaarrgghhh.. Det koster vel ikke 10tkr. at deltage i et DM løb...

• #8   26. mar 2008 Nej det koster ikke 10.000 kr for i kommer ikke til at bruge noget på dæk og benzin, og chancen for at styrte er også meget lille smiley
    Men sådan ser tidsskemaet nu altid ud når der er DM, sammen med Classic... Det seneste år har det bare ikke talt med i det samlede Rookie DM regnskab...

• #9   26. mar 2008 Kan kun være enig Carsten O.
    Derfor er der heller ikke nogen licens til fattige mig smiley

• #10   26. mar 2008 Carsten O
    Hvis du har en campingvogn med, så kan jeg godt se at udgifterne løber løbsk, når du skal til Sverige. Men kan du nøjes med en varevogn (som jeg) så koster det vel 1800kr tur/retur...

Det er stort set også, hvad det koster at køre til Polen eller baner i syd tyskland.

Udgifterne til mad, dæk, benzin, styrt er jo de samme om du kører med i DM eller er på en Trackday.

• #11   27. mar 2008 Carsten D:
    Du har måske nok ret i, at vi svigter rr-sporten i Danmark - Men for os er det en fritidsbeskæftigelse, vi vil fandme ud og have det sjovt og få lidt rødvin om aftenen - og det lægger DM sgu ikke ligefrem op til længere - Desværre!!

Carsten O:
    Hehe... Rune og jeg er også meldt til på PP først i juni! - Det ska' nok blive hyl! smiley
    Poznan er gennem en tysk arrangør, som har 3 træninger dernede i år, og vi planlægger at tage til den sidste (September 2008)
    Mht England prøver vi at planlægge sommerferien derovre, omkring Brands Hatch, hvor der ligger 5 baner indenfor overskuelig afstand!!
    (Brands Hatch, Oulton Park, Snetterton, Cadwell Park, Bedford Autodrome).
    Det er sådan det ser ud lige nu!

Ja, og så lige forårstræningen på Pannonia om et par uger!1 smiley

• #12   28. mar 2008 Casten D

Det godt nok lidt træls, , du ik får R1`r at se,, kommen forbi
    ned af langsiden,,, selvom Jansberg har haft fingerne i din
    750,,,,,(:

• #13   28. mar 2008 Rune...
    Om du så havde en milliard HK, så ville du stadig ikke have en chance i helvede for at hente mig ned af langsiden... smiley

Men så må vi håbe at Brian Kofod stiller op med sin R1'er, således at vi kan se hvordan min cykel klarer sig mod den..

• #14   28. mar 2008 Rune
    Husk lige at få rettet din profil i bemærkninger om din R1'er... Det står at du deltager i Superbike 2008...

• #15   28. mar 2008 Carsten D

Ja,Ja,,,, nu må vi se hvad der sker,,,, det kunne jo godt
    være, jeg fik lyst til at give dig Røvfuld på et eller andet tidspunkt..! (:

• #16   28. mar 2008 Rune...
    Jeg synes da at du skulle komme med til Knutstorp ved DM1, selvom at det er en enorm ringe tidsplan... smiley

Og husk.... When the flag drops... The bullshit stops... hehe

• #17   28. mar 2008 Carsten D

Tror sku ik lige det bliver knutstorp.. som du nok ved,, er det ik lige min ynglings bane,,!! Og ja, det gør det ikke beder med det tidsprogram...

• #18   28. mar 2008 Rune
    Ha! Ja, det kunne vi jo se sidst vi var der.. smiley

Det er vist heller ikke Brian Kofod's ynglingsbane, efter at han har fået R1'er...

• #19   30. mar 2008 Tja, jeg har os droppet det i år.. Pengene er desværre ikke til det mere...
    smiley

• #20   30. mar 2008 Har i hørt at KJ-motorcykler har planer om at lave en "cup" til næste år. De skulle allerede have 4 afdelinger klar.

• #21   30. mar 2008 Selvfølgelig er det da spændende, men det er jo bare dødstødet for danske roadrace klubber, hvis der ikke kommer folk til DM-afdelingerne. Kommer der ikke nok til de arrangementer som fx. RRFyn arrangere kan det medfører at der ingen penge er i kassen næste år til at arrangere løb for.

Vi har nok været rimelig uheldig med, at vi ikke kan komme til Polen i år. Havde vi bare haft 2 afdelinger dernede, så ville DM-løbene jo nok være lidt mere spændende....

Men RRFyn har jo så sørget for at vi kan komme på Sturup 2 gange samt 1 gang på Rudskogen. AMK som normalt arrangere løb i DK, har så booket Knutstorp til et Classic arrangement, fordi DM-afdeling for store klasser er det da ikke rigtig med den tidsplan...

Hvorfor har AMK ikke sørget for at finde baner i DK, som vi kunne køre på. De har så reserveret Djursland d. 20-21 september, men vælge at bruge den til et Classic race. Hvorfor laver de det ikke til en DM-afdeling for store klasser også. Det er fandme svært at få nye og unge folk ind i sporten, når vi ikke engang kan kører på danske baner...

• #22   31. mar 2008 Carsten O
    Jeg har hele tiden været i RRFyn og jeg er da glad for at hører at du skiftede til RRFyn, netop for at støtte sporten og klubben. Desværre kan vi jo se, at der er mange, som ikke følger dit og mit eksempel. For at sparer nogel kroner melder folk sig ind i en Moto Cross klub, hvor de måske kan slippe med 3-400kr om året for at være medlem. Men uden medlemmer kører klubberne ikke rundt... ej heller hvis folk ikke kommer til arrangementer. Man kan se i regnskaberne for DM i 2007 på Knutstorp at det kun var med nød at det gav 10tkr i overskud. Men den kunne lige så godt have givet 2-30tkr i underskud, hvis det ikke var pga. af en dygtig formand i RRFyn.

Free for All samt canonball løb er ikke andet end løb som tager tid fra alle de andre klasser. Og jeg er da af den mening at Canonball løb bare er et løb, som skal vride lidt flere penge ud af kørerne.

Jeg ved ikke, om det er for at byde "Classic klubben" velkommen i AMK at AMK nu har prioriteret, som de har.

Der er alt for mange klasser som skal kører i Sverige. Hvis man droppede "Free for All", samt slog nogle af klasserne i Classis sammen, så ville der være mere køretid.

Hvorfor har man middags pause om søndagen, men ikke om fredagen eller lørdagen....

Kommentér på:
DM1 Lorte Tidsskema

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce