4.211 visninger
|
Oprettet:
Beklædning {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er en nybegynder på 29, nu er der j oudsalg og flere steder også på MC-tøj. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal vælge læder eller tekstil - Hjælp.
Jeg har nogle krav, som jeg ønsker opfyldt.
- Det skal være vandtæt
- Det skal være komfortabelt
- Det skal være to-delt (som udgangspunkt)
- Og da jeg ikke lige vil købe mig fattig som nybegynder,
så vil jeg gerne have noget, som ikke koster kassen.
Jge vil gerne høre fra jer, og send gerne links, hvis I lige kender stedet at købe.
Benajmin
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.935
men er nok ikke klar over det.
Men det du ønsker er Textil
okt 2006
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 215 Svar: 556
kan anbefale at købe i Hein gerike der får man super meget for sine penge !
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 3
Læder er det fedest at køre i hvis det skal gå stærkt !
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.233
Ellers var mit ganske vandtæt og det er dainesse leder suit.
Der ud over har jeg føtex sættet jeg fik for en 500 las i alt.
Det var sku fint vandtæt, men knapperne falder af elendigt inderfor.
man føler sig som en rummand med bukserne på
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 10
Personligt synes jeg at læder er koldt når det er koldt i vejret og omvendt.
Gore-tex eller lignende materiale, vil være det du ser efter.
Jeg vil dog ikke anbefale Hein-gerick shoppen ved Scandinavien park, da vi flere gange har oplevet at det var dyre end i DK.
De 2 sider som Peter M, skrev Lois og Polo er gode der ligger også flere af deres forretninger på den anden side af grænsen.
Ellers har du muligheden for at køre ud til MC Huset i Herning
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 18
jan 2008
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 495