{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Carsten N
Carsten N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Søger godt råd vedr. forsikring {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg nok fundet en kværn men hvor er det godt og forsikre sig som 21 årig..... puha.
jeg mener jo selv at jeg er en respektabel ung mand men det ved forsikringsselskaberne jo ikke.... smiley øv bøv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger godt råd vedr. forsikring
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   23. nov 2007 Prøv evt at fortælle hvilken MC det drejer sig om og hvor meget ancennitet du har, og hvor i landet du kommer fra?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #2   23. nov 2007 Der er kæmpe forskel fra mærke til mærke og mellem modeller...

• #3   23. nov 2007 Der er kun en måde og finde ud af det på, og det er ved og bede om tilbud fra forskellige forsikringer.....

Forsikringer er noget man forhandler om.... Først får man en fastpris.... så forhandler man derfra....

Jeg fik min forsikring hos Tryg halveret ved ikke at acceptere første bud.... og efter 1 år, er jeg nu nede på 1/3 af oprindelig tilbud....

Okay... jeg er over 35, det gør tingene lettere.... Men samler man sine forsikringer, så har man noget og handle med...

Ellers er det GF, på ansvar

• #4   23. nov 2007 Som Erling er inde på, er der kun en vej.
    Forsikringspræmier er afhængige af mange ting. For blot at nævne nogle enklte: Din alder, cyklens alder, din bopæl, din ancinitet, dine øvrige forsikringer, selvrisikoens størrelse, hvor mange måneder om året den dækker osv osv..
    Det er en jungle, men der er kun en vej

• #5   23. nov 2007 Ja, Suzuki er det der nok er billigst at forsikre pga. IF's aftale med dem.... Og det er jo så med kasko, trinsikring, lav selvrisiko osv.

God aftale... Men det er jo ikke sikkert at det er en Suzuki du vil have smiley

• #6   24. nov 2007 GF forsikrer for 2400,- i ansvar for alle.

• #7   24. nov 2007 Som jeg skriver tidligere, kan man ikke generalisere forsikringspræmier.
    GF opgiver på deres hjemmeside præmier for ansvar, op til 5.206,- kr. Og det er vel og mærket med en selvrisiko og kun op til 999 kubik. Derfor kan man ikke bare sige at alle kan få det til 2400,- med mindre Jesper ved noget som GF ikke selv ønsker at offentliggøre på deres hjemmeside?

• #8   24. nov 2007 Topdanmark plejer generelt at være de billigste. men de er også til at forhandle med...og det SKAL man gøre for at få en god pris. Samtidig giver de yderligere 20% rabat på forsikringen hvis du er medlem af Touringklubben og det koster ca- 180-190 årligt i medlemsskab, så det kan godt betale sig at melde sig ind der.

Ligeledes giver de 20% hvis man er medlem af fagforeningen business danmark.....

• Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #9   25. nov 2007 Tak for de gode råd i alle sammen har givet de kan i hvert fald også bruges af andre.....

• #10   26. nov 2007 jer er i gf.. selvom if har en aftale med suzuki.. så tager de ikke gsxr modeller... jeg er nybynder.. 22 år og har ingen andre forsikringer ved dem.. og gir 2500 ca i ansvar.. man skal vist være 30 for og kunne tegne kasko ved dem..

• #11   2. dec 2007 Steffen M kan jeg ikke forstå, prisen hos IF afhænger af din mc, er det en sport koster den dyrt, er det en klassisk koster den billig. det står klart og tydeligt på deres hjemmeside. tror du skal prøve at snakke med dem igen, Lidt vildt kun at have ansvar på en gsxr fra 2000

• #12   3. dec 2007 Kennet > Jeg må gi´ Stefan ret i det med med If, du kan ikke få forsikret en R model hos dem hvis man ikke har min. 5 års ancinitet. De ville heller ikke ta' min fordi jeg var nybegynder, derfor valgte jeg Topdanmark.

• #13   4. dec 2007 som thomas siger.. det er pga jeg er nybegynder.. og ja kennet helt korrekt har det heller ikke helt rart med ikke og ha kasko.. men er der desværre ikke noget og gøre ved... jeg skulle gi 48.400 med kasko med alm brand

Kommentér på:
Søger godt råd vedr. forsikring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce