Søger råd fra Triumph ejere. {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg er ny her på siden og har i mange år drømt om at få en bike, og nu hvor 2 af mine venner har fået kort og cykel, så er da snart på tide at jeg får taget mig sammen.
Jeg tror jeg nogenlunde har pejlet mig ind på hvad jeg godt kunne tænke mig. Har kigget på de gamle Triumph som er ombyggede til Boppere. De er mega fede og har en super lyd.
Mit spørgsmål er så, ud fra det vedhæftede billede, hvad der kræves for at få en gammel Triumph til at se nogenlunde sådan ud?
Jeg kan godt se, at der er blevet pillet meget af, og der er nye dæk/fælge, andet styr, lygte, sæde osv.
Spørgsmålet er også hvilken model og årgang det er?
Når man kigger på stellet, ser det ikke ud som om det er en gammel Bonneville, eller er det.? Har googlet Bonneville stel, og synes de ser anderledes ud.
Håber at få lidt feedback og at det ikke var en for stor mundfuld
jul 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 4
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.024
Ellers link til online billeder evt.
vh pøjpøj
jul 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 4
Her kommer den så: http://retrocustomracer.blogspot.com/2009/11/bobber-triumph.html
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 59 MC-er: 13 Emner: 202 Svar: 808
Vil anbefale dig at købe et sundt projekt hvor motoren er i god stand, og at cyklen er let at syne.
Når du så har gjort det, tager du bare udgangspunkt i selve cyklen og finder de dele du kunne tænke dig at Bobbe den med.
Lad dig endelig inspirere af hvad du kan finde på nettet, og led så på deverse sider efter brugte stumper til billig penge.
Så har du let en fed Bobber efter en vinters arbejde.
Bare klø på, og brug mcg til de spørgsmål der måtte komme under vejs.
Held og lykke
Mvh Per T
aug 2009
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 386 Svar: 2.293
jun 2005
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 11 Emner: 51 Svar: 921
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.158
Men hvis du ikke er bange for at kaste dig ud i et projekt af den art,så bare klø på.........og god arbejdslyst.
KIM
Søger råd fra Triumph ejere.