811 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "karoline træf på"
Karoline træf
I morgen er der træf på karoline ved den gamle lillebæltsbro... Jeg kører derned og får en "lille" pølse... Jeg kører fra Damhusvej 98, 5000 Od c ca kl 11, hvis nogen vil med....
I morgen er der træf på karoline ved den gamle lillebæltsbro... Jeg kører derned og får en "lille" pølse... Jeg kører fra Damhusvej 98, 5000 Od c ca kl 11, hvis nogen vil med....
Skrevet af: Michael #ZipcodeMC # - 29. mar 2014
karoline træf
Hej er der nogen som smutter en tur til karoline v middelfart på søndag regner med at køre fra shell ved korskroen på søndag kl 10 ca
Hej er der nogen som smutter en tur til karoline v middelfart på søndag regner med at køre fra shell ved korskroen på søndag kl 10 ca
Skrevet af: Jan Rene H - 27. mar 2014
Spar penge på din forsikring
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 16
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 155
-Q
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 31 MC-er: 8 Emner: 70 Svar: 507
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 155
Det er karolinecafeteriet umiddelbart efter du har forladt den gamle lillebæltsbro. (Middelfart) jeg tror der er flest bikere omkring kl. 14, og det har i mange år været et mødested for mc´ister af alle afskygninger. Det er altid den sidste søndag om måneden, og er vejret godt kommer der rigtig mange, der er faktisk ikke plads til biler den dag!
-Q
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 38
Weee så skal jeg over broen igen
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 51 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.363
var på touring campen lørdag til søndag og selvom det regnede en del blev vi mere våde indeni end udenpå så jeg plejede mine ømme hårrødder :-))
karoline træf på søndag
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside