{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

sådan - men hva så nu?!?!? {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen

Det er ikke fordi i lugter, eller fordi jeg ikke gider at være sammen med jer - men jeg har fået en ny titel til visitkorten....

MC Jockey uden hest....
Jeg har solgt min elskede bambusraket, så nu er det bare afsted til Tyskland/Holland og hente en Yamaha Maxim 700 eller 750. Der er rigtig mange penge at spare!
Det er en ok maskine til billige penge - hvis man altså tager den store omvej og henter den selv.

Hvis der er nogen derude der vil dele erfaringer omkring denne maskine hører jeg gerne fra jer!
NB: har også haft en Honda Magna i tankerne, men det er så det dyrere, så det bliver nok først næste gang.

FORHÅBENTLIG SES VI derude til næste sæson, om ikke andet med prøveplader - der er sikkert et eller andet der lige skal testes :o)

NBII: Hvis bambusraketter fandtes med stor motor, ville jeg ikke tøve med også at have sådan en i tankerne. INGEN fordomme her, heller ikke efter at have kørt på en :o)

Brian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sådan - men hva så nu?!?!?
  • #1   20. sep 2007 Hej Brian.

Det lyder fedt nok.

Men hvad er spørgsmålet egentligt?

• #2   20. sep 2007 Hej Flemming

Jeg skrev: Jeg har solgt min elskede bambusraket, så nu er det bare afsted til Tyskland/Holland og hente en Yamaha Maxim 700 eller 750. Der er rigtig mange penge at spare!
    Det er en ok maskine til billige penge - hvis man altså tager den store omvej og henter den selv.

Hvis der er nogen derude der vil dele erfaringer omkring denne maskine hører jeg gerne fra jer!

• #3   20. sep 2007 Yes yes ok.

Jeg var bare ikke helt sikker på om der var et spørgsmål eller det bare var en oplysning til os.

Men held med at finde en ny cykle.

• #4   20. sep 2007 hej brian.

en af mine gutter har lige hentet en magna i belgien han gav kun 7600 cyklen men kom af med 17800 i afgift... men er osse en virkelig flot cykle så ved ikke hvad du mere med dyre maskine det handler bare om at lede, hvilket du jo har hele vinteren til *GRINER* men held og lykke med jagten P.s. har har du lige en side hvor du kan se et par magna´er der er tilsalg de er få det meste fra syd tyskland http://www.jegummc.dk/

Kommentér på:
sådan - men hva så nu?!?!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce