2.358 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

SÅDAN sælger man ;-) SÅDAN sælger man ;-)

Svigerfatters Yamaha FZ Fazer solgt på 5 dage. Den fik fuld program og blev oprettet på G&G. 123. DBA.
Sat til lige under 30 k. for en pæn og velgoldt 600 Fazer.

Fik 1 bytte henvendelse fra G&G fra en med et navn jeg ikke kan udtale så den droppede vi.

Fik 1 bud fra en på DBA men han svarede aldrig tilbage.

Fik 1 bud og 2 henvendelser fra 123 men kun 2 svarede tilbage og den ene købte.

SOLGT PÅ 5 dage. ! Det er altså mulig at sælge bare prisen er rigtig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅDAN sælger man ;-)
  • #1   11. feb 2014 Begge min maskiner solgte også på ingen tid.. Det er meget tydeligt at mærke om man har ramt en pris som giver mening!

Tillykke med salget.

• #2   11. feb 2014 Må man spørge for sjov hvilken årgang og km?
    Jeg solgte selv en bil på 10 timer. Det handler om korrekt beskrivelse, så der ikke er noget videre belæg for afslag, og så en skarp pris man holder næsten fast i.
    Det er i hvert fald hvad flere forhandlere har fortalt mig.

• #3   11. feb 2014 Min røg også på lidt over 1 måned her i vinteren. Så længe man er villig til at handle lidt om prisen og de rigtige flok dukker op, så går det smiley

• #4   11. feb 2014 Jeg solgte to cykler i vinteren UDEN at annoncere smiley Og tjente sammenlagt 15000 på dem smiley

• #5   11. feb 2014 Mit gamle lig røg på en lille måned henover julen og til en pris jeg var tilfreds med. Den kunne ikke starte, men gutten havde bestemt sig for at købe den allerede inden den var kommet ud af skuret. Han havde selv haft en magetil for mange år siden, så han var helt i hopla.

Det er ren fornøjelse at handle MC, selv for en amatør som mig. Folk er bare nemmere at snakke med end når man handler bil.

• #6   11. feb 2014 Jeg solgte et lig på en uge, med korrekt beskrivelse af alle fejl, mange ringede, og alle fik beskeden at den skulle bare ud af min garage, og jeg ville sælge til den første der dukkede op og var villig til afslag, selvom flere lavede aftaler dukkede de aldrig op, men til sidst (en uge) var der en der kørte 200 km og fik 5500 i afslag,,,, bare fjern den nu sagde jeg til ham.... Folk ringede flere md efter annoncen var fjernet for at høre om den var solgt,,,,

• #7   11. feb 2014 Satte min kones ford focus til salg i efteråret på G&G den skulle synes og havde kørt 318000 km, en ½ time efter den var slået op ringede telefonen, manden var her ca 1 time efter, han prøvekørte bilen og vi forhandlede om prisen, dagen efter kom han sammen med en kammerat og hentede den. Så jo det kan godt lade sig gøre på kort tid.

• #8   11. feb 2014 Selvfølgelig kan man sælge - det handler kun om at gøre salgsgodset appetitligt i dagens marked:-)

• #9   11. feb 2014 Det ren held smiley

• #10   11. feb 2014 Havde min veteran til salg, for 15.000kr her inde, eller bytte med motard, ikke rigtig noget der rykkede, med mindre jeg ville give den væk.
    Satte den på veteran posten, til 16.000 kr. 10 min efter ringede der en, 10 min efter var han og se på den, og købte den

• #11   11. feb 2014 Lige præcis.. hvis prisen er rigtig er det intet problem.. jeg har også lige solgt en MC (bliver henter i morgen) endda uden at annoncere den..

• #12   11. feb 2014 Jeg har solgt en motorcykel jeg ikke havde, uden jeg vidste det.....

• #13   11. feb 2014 smiley tænker stadig over hvad thomas a skriver?

• #14   11. feb 2014 Jeg har kig på en Motard her på galleriet, men den står 400km fra mig, så selvfølgelig ska der planlægges og gøres ved, så det træk lidt ud, men tænkte i mellemtiden over om man ik kunne finde en tættere på, så ringede til den lokale mc forhandler, og 2 dage efter ringer han tilbage at han har en kunde der er vil sælge hans motard, enda 3 år nyere og med fuld service og lækkert ekstra udstyr, og den koster kun 6000kr mere, så derfor får man nogen gange andre tanker og ikke køber det første man finder..

Mvh Morten

• #15   11. feb 2014 det er aldrig et problem og sælge, så længe man er realistisk med sin pris, folk tror jo deres gamle lort er guld værd..
    det er som om folk tror deres bil/mc altid er det værd de skylder på den!

• #16   12. feb 2014 Skal den så ikke oprettes Morten?

• #17   12. feb 2014 Jo da, når vejret tillader det smiley

Kommentér på:
SÅDAN sælger man ;-)

Annonce