Noget værre pis! {{forumTopicSubject}}
Er lige kommet hjem fra fodbold. Jeg spiller på sådan et uni hold som har til huse omkring Gjellerup parken. Idag havde jeg så taget min MC derud. Idet vi ville være færdig kl. 8 hvor der stadig er lyst, og der står en masse biler fra andre bold spillere så jeg tænkte, der sker nok ikke noget idag.
Men snydt- Da jeg kom ud til den efter træning, så jeg at den stod lidt anderledes end jeg havde parkeret den. Da jeg kom tættere på, så jeg at der var nogle der havde været henne med en hammer og tævet på min skivelås ( som gudskelov holdt). Kan også se, at forgaflen og bremsekalliberen havde fået nogle tæv. Da jeg satte nøglen i låsen, kunne jeg mærke, at de brave gutter også havde haft en skruetrækker inde i den, så jeg kunne overhovedet ikke rokke den. Så det hed Dansk Autohjælp hjem til Århus C ( Er ikke medlem, så 800 kr FEdt)
Øv hvor kan man blive vred.
Bare fordi sådan nogle unger synes, at de kedede sig lidt, og der stod en MC og så lidt spændende ud, mente de det var ok, at se om de ikke kunne tage sig en tur. Det har så resulteret i, at jeg kommer til at betale eftersyn af bremse, opbrydning af min kryptonite lås , transport hjem og ny lås.
Det der bare piner mig rigtigt meget er, at jeg har svært ved at forstå motivet bag handlingen. Jeg ville, hvis jeg var blevet rullet af en eller anden junkie som skulle bruge pengene til sit næste fix have en forståelse, og med det også kunne tilgive.
Men her ligger denne destruktive ligegyldighed med andre mennesker, så fjernt fra mine værdier, at jeg ikke kan forstå det, og derfor ikke respektere det, og dette fører til, at jeg ikke ville kunne tilgive det.
Hvad er det da for noget pis.....
okt 2006
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 215 Svar: 556
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 109
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.377
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 145
Jeg har det på min egen, det er jo så nemt bare at ringe efter dem, ved fx bare en punktering så kan du jo komme videre/hjem uden det koster mere
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 69 Svar: 224
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 415
Det undrede mig lidt at den stod der alene.. Indtil jeg fik kigget på en lille lap under nummerpladen... Der stod:
Support your local Hells Angels division......
Det er vel næsten lige så godt som en alarm......
Noget værre pis!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside