lorte dag :) Hva er der galt? {{forumTopicSubject}}
Havde en rigtig fed fredag på Padborg Park?
1.Torsdag aften pakker bil. Hvor faen er min hjelm? Rungende tom plads reolen ved siden af kærestens hjelm? Indbrud ? Næppe intet andet mangler. Mere sandsynlig glemte den sidst jeg var i Vandel at køre (29 juni) …….FUCK.
Nå den er let at kende hvis nogen af jer har set den: Sort Orange str. S Arai Maveric (tror jeg den hedder), istedet for eu/dk godkendelse er der et ACU Britisk motorsports mærke i nakken.
2.Pis vejr da jeg ankommer fredag morgen.
3.Styrter på 2 eller 3 omgang i regnvejret for enden af langsiden, og kurer på ryggen for øvrigt en sjov lang tur :), lidt ondt i knæet men ikke noget at snakke om (blev dog værre i løbet af dagen) Skader på cykel se profil.
4.Senere på dagen da en gut på 999 vælter lige foran mig er jeg så fucking fokuseret på ikke at ramme ham eller hans cykel, den så sq så dyr ud at jeg lige kører ud på græsset, da jeg så holder nærmest stille og vil køre ind på banen vælter jeg fandme igen……piss
5.Nå var sq egentlig ligeglad, mere bekymret for ham gutten og især hans ital. skønhed så jeg slukkede TTeren og lod den lige (max 1 min,) for at hjælpe ham gutten med at grave Ducatien ud af sandkassen. Da jeg så vil starte og køre ud på banen har min motor sat sig.
Så efter denne roman kommer mit spørgsmål hvad er der galt?
Starter blokeret, Kan ikke løbes i gang, Baghjul låst i alle gear. (Frigear virker men det er så det eneste)
De kloge hoveder stod og ruskede i min stakkels gamle krikke og foreslog i flæng.
Krumptap løs/blokeret? Knastkæde/strammer? Knækket ventil? Startmotor låst fast i indgreb? Gearkasse?
Den lå max 1-2 min på siden og max 30 sekunder med motor tændt ved moderate omdr. Der er olie på.
Giv mig en spiseseddel hvor starter jeg? Med at tage toppen af?
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 672
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.336
Mvh. Rune
lorte dag :) Hva er der galt?