{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Prissætning af min GSX-R 600 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Går med tanken om at sælge min sportsbike til fordel for en anden type MC - prøve noget nyt ganske enkelt.

Hvad vil en realistisk pris være, og jeg er hverken desperat eller i pengenød, så venter gerne til næste sæson på den rigtige køber.

Har et pragteksemplar af en GSX-R 600 k4 indreg. første gang sept. 2006. Cyklen er hentet hjem fra Tyskland og har intet rust på sig. Den fremstår som ny og helt orginal - bortset fra fuldt Remus udstødningssystem. Den har kørt 3.500 km og alt service og servicebog haves til at dok. Den har fået skiftet olie hvert år og kører upåklagelig. Reservenøgle haves, samt brugsmanualer.

Hvad kan sådan en koste?
Håber på jeres svar og forståelse for ovenstående..
Tak og rigtig godt MC-sæson - det der er tilbage.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prissætning af min GSX-R 600
  • #1   20. aug 2013 Det nemmeste er at kigge i marked og på DBA og se om du kan finde noget tilsvarende, og så sætte prisen efter det.

• #2   20. aug 2013 45000,- tror jeg. Hvis du kan finde en køber smiley

• #3   20. aug 2013 Brian S - du må have spist søm! Seriøse meninger tak, og JA din er useriøs.

• #4   20. aug 2013 48~50000Kr

• #5   20. aug 2013 Ellers spørg skat,hvad deres brugtvudering er

• #6   20. aug 2013 Det må du meget gerne uddybe.. Jeg er dybt seriøs ! Og svarer ærligt og efter bedste overbevisning på dit spørgsmål.
    Din model er ikke attraktiv ( sad but true)
    Du kan få en k7 750 for 65000,- Og der er gået en k6 600 for 54500,-

Tror desværre det er dig der tror på nisser smiley
    Men sæt dog tilsalg, jeg bukker mig i støvet hvis du finder en der afleverer 50k, men lur mig om ikke du får bud på 40..

Held og lykke Mvh Brian

• #7   20. aug 2013 Godt sagt Brian. Ærlig mand.

• #8   20. aug 2013 Brian, hvem med sin rette fornuft ville sælge til 45.000,-? Tænker du tager fejl af modellen evt. at det skulle være nedenstående på billedet.
    Måske jeg tager på veje, men umiddelbare reaktion var, som når folk de skambyder, at det er helt hen i skoven.
    Der nogle som er på vej fra hus og hjem og derfor, sælger for enhver pris, hvorfor du ser få til nævnte pris, men det er snarer undtagelsen end reglen.
    Så beklager et frembruset svar, men vil omvendt bukke mig i støvet, hvis du kan finde tilsvarende model og ca. km. til 45.000,-.

profilbillede
  • #9   20. aug 2013 Jeg ville nok tro i den stand og den farve at du kan få 55 k måske....

• #10   20. aug 2013 Hvorfor spørger du os når du jo så tydeligt har dannet dig din egen mening om prisen?

Hvis du flipper sådan ud over en lav vurdering.. Så tror jeg du skal passe på blodtrykket hvis du skal til at smide den på marked.. For der skal de første 3-5 henvendelser nok være skambud i din verden..

Men det er dejlig simpel at sælge.. Sæt den til hvad du selv mener den er værd.. Sker der intet.. = du har for høj pris.. Og så er der jo kun en vej frem hvis du vil af med den.. Og det er vel at gå ned til en pris hvor du kan finde en køber...

• #11   20. aug 2013 Jo jeg kender godt modellen...
    Har pt en 750 k7 som jeg nok ville kunne få 60-65k for på en Go dag.

Model skiftet i 2006 med radial kaliber udst under den opdaterede motor, blink i spejlene og det nye look, har din IKKE...

Jeg skambyder ikke, da jeg ikke er interesseret i at købe, men giver dig en realistisk salgspris.

Jeg har modsat dig sat mig ind i hvad mc'er sælges for, hvor du er alt for fokuseret på hvad de er sat tilsalg til.

Men modbevis dog min påstand smiley

• #12   20. aug 2013 "Flipper ud" er vist så meget sagt Nick. Udtrykker dybest set bare, at prisen Brian kom med, var/er helt hen i vejret i min optik. Spørger herinde, da jeg ønsker at danne mig et indtryk over prisniveauet. Og selvfølgelig har jeg dannet mig en mening forinden, om hvad prisleje jeg tænker den bør ligge i.
    Brian, lavede en parallel til det "at skambyde". Er helt med på at du giver dit bud på en realistisk pris og ikke ønsker at købe. At den så ikke møder min forventning - fair nok. Har sat min ind i det og hatten af for at du ved, hvad alle MC handles til derude.
    Jeg ligger låg på her, og siger tak for jeres bud.

• #13   21. aug 2013 Brian S -

Hvor har du set en K7 750 solgt til 65.000 har den fået 200.000 så?

• #14   21. aug 2013 @Victor.

Min købte jeg for 1 år siden 13000km 72k

Den som røg for 65 havde ruller godt 20000,-

Der blev også solgt en k8 for under 70 i marts i år........

Kender du nogen som har betalt mere i privat handel ??

• #15   21. aug 2013 Om man kan lide det eller ej har Brian S helt ret!

Har siddet og set præcis de samme "tilbud" som omtalt.. Og er helt korrekt.

• #16   21. aug 2013 http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/136486-suzuki-gsxr-750-k7

Jeg er sikker på at denne skifter ejer hvis der ligger 65000,- i konvolutten...

• #17   23. aug 2013 jeg er ening med Brian S, hvis den skal sælges skal du nok ikke forvente meget mere end 50000.....

• #18   24. aug 2013 Brian har 100% ret

• #19   27. aug 2013 Måske lige en sidebemærkning... Men GSXR600 K4-K5 har også radial monteret bremsekaliper. Det var på den model de blev introduceret og ikke først på GSXR600 K6 som påstået

Kommentér på:
Prissætning af min GSX-R 600

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce