{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starter problemer
  • #1   21. maj 2013 Mangler strøm, lad batteriet op eller start den med startkabler fra en bil.

• #2   21. maj 2013 stel.. eller nok mere mangel på samme

• #3   21. maj 2013 Får du samme problem efter et par dage, så mål ud om den lader rigtigt. Gør den det, at er dit batteri ved at klappe sammen. VS maskinerne har alle samme fejl - batteriets placering. Det er cyklens laveste punkt, så dels får batteriet al møg fra baghjulet og dels får det masser af mekaniske stød - noget batterier ikke har det godt med.

DETTE ER ET KLASSISK VS_FÆNOMEN - nyt batteri hver eller hver anden sæson.

• #4   22. maj 2013 -og brug lidt ekstra basører og køb et godt kvalitetsbatteri smiley
    -Q

• #5   22. maj 2013 Hej Quist

Det ser vi vist forskelligt på. Netop fordi de har kort levetid, kan man faktisk købe et billigere, men ikke AERO - de er simpelthen for stødfølsomme.

• #6   23. maj 2013 du har ret; vi er ikke enige smiley
    kværnede iøvrigt et kvalitets batteri for nogle år siden da jeg, ved første opstart efter vinter opstaldningen, i et anfald af massivt demens fuldstændig havde glemt, at kværnen faktisk er udstyret med en choker...
    nå, må hellere komme på arbejde (skal lige komme i tanke om adressen)

• #7   26. maj 2013 Hej Alle.
    Bjarne lavede indlægget, da jeg ikke var medlem af dette forum, og det var hans tidligere kværn.
    Batteriet blev ladet op, og den startet fint, sådan da, men da jeg gav den lidt gas, døde den, dette gentog 3 gange, og derefter klikket den kun.........

• #8   26. maj 2013 Det batteri er færdigt, hvis sjoveren ellers lader. Start dyret, og giv den gas til 3-4 gange tomgang og mål så spænding melle batteriets plus og stel. lader der finder du her mindst 13 V, gerne 14-15 stykker.

• #9   26. maj 2013 Glemte at skrive at den gik ud under kørsel....
    Men har også en formodning om at det er batteriet.

• #10   26. maj 2013 hvis den har været igang og derefter ikke vil starte lader den nok ikke, eller også vil batteriet ikke tage imod.

• #11   26. maj 2013 Hvis den er get ud under kørsel, så skyldes det formentligt at batteriet ikke kan trække strøm fra lys, blink, bremselys etc - det er formentlig klappet sammen - det er noget jeg har prøvet mere end en gang da især på Intruder:-)

Mål lige - bare for sjovs skyld ladespændingen

• #12   2. jun 2013 Så lykkes det, nyt batteri, og den spinder som en mis.
    Takker for hjælpen herinde.

• #13   27. jun Hej allesammen så kom turen også til mig no start det skyldes røjsignaler fra start relæet denne gang,
    Well lede... fandt et ved t.hansen til en VS1400 stod der -men på posen...GS500E som er en skolecykel ?? Den havde en idiotisk lodret strømtilslutning i vejen for hovedkablerne samt 6mm boltene var lodret placeret istedet for vores vandrette til de 2 sorte kabler. det gav monterings problemer... med de stive kabler... Nu kommer det: Den virkede EN GANG efter montage thats it . Tror jeg brændte den af fik den dog startet efter en lille hop til Middelfart - i dag fik jeg penge tilbage fra thansen.

Så jeg leder nu igen... efter relæ der har tænkt sig at virke på vores VS maskiner....
    Tidligere i år fandt jeg et originalt nyt elnet i en pose her i DK til cyklen som er på nu. MVH John

Kommentér på:
Starter problemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce