{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Starter problemer {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det så min tur til at trille en lille tur.. Eller det var da i hvertfald det jeg håbede.. Men næ nej smiley Kunne ikke få gang i den.. Før det første var mit bat HELT dødt, hvilket er lidt underligt da det blev købt lige inden jul og så har det os været tilsluttet til en lader.. Nå men vi prøvede så at skubbe den igang, men os uden held, på et tidspunkt lød det lige som om den kom igang men så dødede den igen.. Vi koblede så bilen til og prøvede at starte den via det men den ville bare ik.. Prøvede os med benzin starter i indsugningen men igen uden held....
Det var så denne omgang..
Jeg fik at vide at jeg skulle prøve at tømme svømme-et-eller-andet samt skifte tændrørerne.. Det bliver så først på lørdag smiley
Har i ellers andre forslag må i meget gerne komme med dem..

/ Kenneth

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starter problemer
  • #2   28. mar 2006 hvis du kender en der har et andet batt så prøv at sætte det på og se om den vil starte hvis den gør det er det dit batt der er dødt. hvis den ikke vil trække starter rundt så prøv at gi den et par slag eller prøv at give dit starter ræle et par slag. for det kan være at det sidder fast. mvh allan h

• #3   28. mar 2006 Kan ik få den ind i varmen.. Desværre.. Den står i en ikke isoleret garage.. Det nye bat er vedligeholdelses frit så der skal ik vand på

• #4   28. mar 2006 Vi tilsluttet den til bilen og der kunne den sagtens kører rundt.. Altså starteren

• #5   28. mar 2006 Har selv lige prøvet det prøv det samme.

Jeg lavede også samme fejl som dig at sætte den til bilen og der fik den for mange amp. så batt blev sort og døde:(
    Og der jeg havde drukket den skiftede jeg tændrør fordi de ikke virker når de er blivet våde.
    Prøv at tag din tændrør af nu så benzin i cyll. kan for dampe indtil lørdag og lade batt helt op eller prøv en anden og hvis du har gammelt benzin i tanken kan det også være godt at tomme den og prøve med frisk vil den stadig ikke starte kan du spjørte diesel start ind i ind sugningen mens du prøver at starte eller også som jeg gjorde dække luft filter kasse til med køkkenrul så den ikke tager luft så skulle svinet starte virkede for mig og den har stået stille siden okt 2005

Hvis du har mere er du velkommen til at skrive/ring til 26259784

• #6   28. mar 2006 Nok et lamt forslag, men har du husket "dødemandsknappen" det er en klassiker.
    Jeg prøvede det samme med Honda'en, men med god tålmodighed og et par startkabler startede den til sidst.
    Men pøj pøj med det.

• #7   28. mar 2006 Super.. Det må jeg prøve Birdal..
    Carsten: Hehe.. bare rolig dødmandsknappen var slået fra.. Det er ik det

• #8   28. mar 2006 jamen held og lykke ellers ringer du bare så skal jeg prøve at hjælpe så meget jeg nu har læret af min problem:)

• #9   28. mar 2006 Syntes det er rigtig dumt at bruge diesel-start på din motorcukel da det er alt for hård ved den lille maskine...! Tøm tanken og tøm kaburator, skift tændrør og sørg for at der er strøm nok så skal du bare se...! Det er helt normalt nå det står for længe så fordamper alt det "gode" i benzinen og den kan ikke brænde rigtigt + at der dannes kondens i tanken så der kan også sagtens være vand i benzinen...! God fornøjelse...!

• #10   28. mar 2006 Okay søren... Det vil jeg prøve.. Takker for hjælpen

• #11   28. mar 2006 Hmm er det enlig ikke det samme jeg skrev søren og diesel start er ikke så farligt når man bruger lidt af gangen prøv at spørg et værksted det var nu der fra jeg fik rådet fra:) og som jeg sagde brugte jeg heller ikke diesel start som det første men dækkede luft filterkassen til først ik!!

• #12   28. mar 2006 Nu lyder det som om du har kørt en del på starteren uden at din cykel er gået igang.. hvis det er korrekt, så er løsningen enkel.

Lad dit batteri fuldt op, sæt nye tændrør i, og start så cyklen.. så kører den !

meget muligt at dine tændrør har virket da du satte den til vinteropbevaring, men eftersom du har kørt meget på starteren uden at den har tændt, så kan du godt regne med at dine tændrør er færdige nu. Det kan de nemlig ikke tåle !

i med nogle nye, og et frisk opladet batteri, så starter den med garanti for dig.

god sæson !

• #13   29. mar 2006 ..og lad endelig være med at sprøjte startspray ind i indsugningen MENS du tørner motoren. Det kan give nogle voldsomme bagslag.

• #14   29. mar 2006
    hvad sagde jeg... Godt Michael F (Ålborg)

Kommentér på:
Starter problemer

Annonce