Starter problemer {{forumTopicSubject}}
Ja så blev det så min tur til at trille en lille tur.. Eller det var da i hvertfald det jeg håbede.. Men næ nej Kunne ikke få gang i den.. Før det første var mit bat HELT dødt, hvilket er lidt underligt da det blev købt lige inden jul og så har det os været tilsluttet til en lader.. Nå men vi prøvede så at skubbe den igang, men os uden held, på et tidspunkt lød det lige som om den kom igang men så dødede den igen.. Vi koblede så bilen til og prøvede at starte den via det men den ville bare ik.. Prøvede os med benzin starter i indsugningen men igen uden held....
Det var så denne omgang..
Jeg fik at vide at jeg skulle prøve at tømme svømme-et-eller-andet samt skifte tændrørerne.. Det bliver så først på lørdag
Har i ellers andre forslag må i meget gerne komme med dem..
/ Kenneth
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.077
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 427
aug 2004
jun 2005
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 32
Jeg lavede også samme fejl som dig at sætte den til bilen og der fik den for mange amp. så batt blev sort og døde:(
Og der jeg havde drukket den skiftede jeg tændrør fordi de ikke virker når de er blivet våde.
Prøv at tag din tændrør af nu så benzin i cyll. kan for dampe indtil lørdag og lade batt helt op eller prøv en anden og hvis du har gammelt benzin i tanken kan det også være godt at tomme den og prøve med frisk vil den stadig ikke starte kan du spjørte diesel start ind i ind sugningen mens du prøver at starte eller også som jeg gjorde dække luft filter kasse til med køkkenrul så den ikke tager luft så skulle svinet starte virkede for mig og den har stået stille siden okt 2005
Hvis du har mere er du velkommen til at skrive/ring til 26259784
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 300
Jeg prøvede det samme med Honda'en, men med god tålmodighed og et par startkabler startede den til sidst.
Men pøj pøj med det.
aug 2004
Carsten: Hehe.. bare rolig dødmandsknappen var slået fra.. Det er ik det
jun 2005
dec 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Emner: 48 Svar: 347
aug 2004
jun 2005
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.935
Lad dit batteri fuldt op, sæt nye tændrør i, og start så cyklen.. så kører den !
meget muligt at dine tændrør har virket da du satte den til vinteropbevaring, men eftersom du har kørt meget på starteren uden at den har tændt, så kan du godt regne med at dine tændrør er færdige nu. Det kan de nemlig ikke tåle !
i med nogle nye, og et frisk opladet batteri, så starter den med garanti for dig.
god sæson !
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 13 Emner: 34 Svar: 193
dec 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Emner: 48 Svar: 347
hvad sagde jeg... Godt Michael F (Ålborg)
Starter problemer