{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.732 visninger | Oprettet:

Kristian J
Kristian J
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 8

Forlængelse af forgaffel {{forumTopicSubject}}

Kære Intruder venner.

Har set et par billeder af Intrudere med forlængede forgafler, og synes det ser rigtig skarpt ud.

men men men, som den mc nybegynder jeg er, så ved jeg ikke rigtig noget om det :), men så er jeg heldig at der findes en gruppe som denne.

Hvordan fungere det ?, altså " bygger" man den forgaffel om man allerede har?

eller køber man en ny der er forlænget ?

God weekend til alle
Mvh kristian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forlængelse af forgaffel
  • #1   27. apr 2012 hej Kristian
    Jeg har en bred bro der forlænger 10 cm ca og ligger den ud også
    Kan være at jeg vil sælge den, hvis prisen er god.

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    maj 2011

#2   27. apr 2012 Hej Allan.

Tak for dit tilbud, men jeg er ude efter en lidt længere forlængelse end 10 cm.

Men er det måden man "forlænger forgaflen", altså ved at sætte en anden bro på ?, jeg havde forestillet mig at man satte nogle længere teleskoprør på.

Mvh kristian

• #3   27. apr 2012 Du er ude i en ombygning der uden tvivl vil have stor indflydelse på din MC's styreegenskaber... Den bliver sværere at dreje med etc.. Men hvis du har besluttet dig for at det en lang gaffel der skal til, så er det jo sådan det er.. smiley

Først og fremmest vil jeg lige advare dig. SKAT er ikke altid venligsindede mht den slags ombygninger.. desuden kan synshallen også rynke en del på næsen af det.

Vil du være sikker på at alle disse ting kommer til at fungere uden bøvl med myndighederne på et eller andet tidspunkt. Så syns jeg du skal tage kontakt til ham her: http://www.tekcoach.dk/ame/Langgaffel/gaffelkits_new.htm

Så vidt jeg ved er han den eneste der forhandler lange gafler til mc'er med godkendelse.

Held og lykke med projektet.

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    maj 2011

#4   1. maj 2012 Hej Claus.

Mange tak for dit gode svar :).

Og må nok erkende at det er et lidt mere omfattende projekt end jeg først havde troet, og 16000 har jeg ikke lige til at smide efter det, det er over halvdelen af hvad jeg gav for min maskine. Men så slipper jeg jo for at gå og spekulere over det længere smiley

• #5   1. maj 2012 Hej Christian.
    Der er ikke nogen billigere vej, med mindre du vil bygge den om til et evt syn. Den SKAL godkendes med konstruktive ændringer.
    Tag et kig på min. den er både med udlæg og forlængelse.
    Men ringere styreegenskaber er noget vås. Den er SÅ stabil så man tror det er løgn. Jeg kan da køre uden hænder osv.
    Den eneste forringelse i styreegenskaberne, er at den ikke kan lave uvendinger.
    Men sådan er custom jo bare.

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    maj 2011

#6   2. maj 2012 Hej Mick.

Rigtig fed intruder du har dig, men må være ærlig og sige, at jeg knap nok kan se at forgaflen er forlænget, for meget er den strukket?, og hvor mange grader. Men din maskine er nice, ingen tvivl smiley

• #7   3. maj 2012 Jeg forstår.
    Tog lige nogle nye billeder igår. Solen driller dog lidt.

Kommentér på:
Forlængelse af forgaffel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce