{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.129 visninger | Oprettet:

HJÆLP... min højre hånd sover... {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Søger et godt råd...
Jeg har en Suzuki GSX 750F årgang 2008 Den har nu kørt ca 6100 km.

problemet er at min højre hånd sover selv når jeg kører korte tur (20-30 km) og her til stor bededagene skal vi på tur til Hartzen i tyskland sammen med Holbæk MC. og det må man sige er en lang tur, især når hånden sover selv ved korte ture.

Jeg mener selv jeg sidder meget afslappet på min MC og ikke holder specielt hårdt fat på gashåndtaget jeg sidder heller ikke meget fremad på MCèn...

Jeg har en lille mistanke om det kunne stamme fra vibrationerne i styret eller noget...??

Jeg har Stort ønske om at finde en løsning,... inden vi skal afsted, håber at høre fra nogen der har det samme problem som jeg og har en mulig løsning.

Mvh

Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP... min højre hånd sover...
  • #1   9. apr 2012 En fart pilot, ville måske hjælpe......... har du brugte meget mekaniske værktøj i din tid kunne det være fejlen ligger ved dig smiley Jeg tapper med fingrene på bremsen på længere tur........ med en fart pilot kan man fjerne hånden helt og lave afspændings øvelser.

• #2   9. apr 2012 har hørt et sted. at den linje som ens arme har mod styret skal fortsætte ud sammen med greb klingerne til kobling og bremse. Altså de må ikke vende for meget bag over eller frem over ved ikke om det passer. håber det er til at forstå. min højre hånd sover også hurtigt men det hjælper når man kommer hen på sæsonen

• #3   31. maj 2012 Det er fordi at du presser din hånd imod styret for hårdt. Hvis du har en tank taske, så sæt den tættere på kroppen for at støtte din krop kontra styret.

Kommentér på:
HJÆLP... min højre hånd sover...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce