GSX-R

GSX-R

Medlemmer: 926
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.919 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

gsxr 600 hakker i regnvejr ? gsxr 600 hakker i regnvejr ?

Hej jeg har lige købt mig sådan en men så havde jeg den på arbejde og fra morgen af kørte den fint men så har den stået ude hele dagen i regnvejr og den hakker og sprutter på hele hjem turen hvis jeg kørte under 6000 rpm ? nogle der har en ide til hvor det kan være galt ? evt typpiske fejl på dem ?

det er en srad model fra 98

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsxr 600 hakker i regnvejr ?
  • #1   14. jul 2011 nej han sagde at han havde oplevet det en gang ved meget kraftigt regnvejr men at han sagtens kunne kører vidre og i dag har der regnet helt vildt og den har jo stået ude så hvis du har nogle ider til hvad det kan være så ville jeg blive glad smiley jeg kørte på den hjem fra ham også i regnvejr men der var slet ingen ting..

• #2   14. jul 2011 så skulle du have købt min smiley

• #3   14. jul 2011 hehe ja skulle jeg smiley men kender i til fejl eller sådan på dem ? nu når i selv ejer en smiley
    det har regnet helt vildt i dag og det er første gang den gør det har også kørt i regnvejr nogle af de andre dage dog ikke så slemt og der var ikke noget...

• #4   14. jul 2011 Det kan være mange ting jo ..
    Fugt i luftilterkassen eller måske der løber vand ind i den.. eller det kan være dine tændrør er ved at være dårlige.. det kan os være at dit filter i luftfilter kassen får vand på mustisk vis også tører det jo når det er godt vejr. ?

• #5   14. jul 2011 Prøv med lidt sprit i tanken, evt lige kig dine tændrør efter

• #6   14. jul 2011 ja fyr en liter karburatorvæske i tanken næste gang du fylder den helt op.

• #7   14. jul 2011 super tak jeg prøver lidt a hvert smiley

• #8   14. jul 2011 ja start fra en ende af, tændingssystemet var nok også et sted jeg ville starte, og tjek dine indsugningstragte altså dem der går fra topkåben og ind til luftfilteret, der skal der gerne være et hul i bunden af så vand kan løbe fra, er de stoppet er det ikke så lidt vand der kan komme ind.
    Så undersøg de slanger der går fra tanken, der er en slange hvor det vand der ryger ind i tankdækslet gerne skulle løbe ud af, tjek det ikke er stoppet, var det nemlig på min så vand kunne gå i tanken.

ellers så smid en privat besked i min retning, så finder vi sgu ud af noget, så skal jeg nok tage et kig på den. for køre i regn skal den sgu også kunne sådan en fin srad smiley

• #9   14. jul 2011 super tak jeg får nok tid til at kigge på den i weekenden smiley
    er selv i lære som mekaniker så håber da jeg kan løse det men altid rart med noget hjælp smiley

• #10   14. jul 2011 helt i orden, ja så burde du jo vide noget om det. men ellers siger du bare til, har haft min egen srad skilt ad et utal af gange, så ved efterhånden hvor det meste er på sådan en smiley

• #11   15. jul 2011 super smiley tager lige en kigger på den her i weekenden smiley han har hostet en ussel lille smule i dag men slet ikke så meget som igår..

• #12   16. jul 2011 lyder meget som dine tændrør, evt dine tændrørs kabler der er mørnet!

• #13   19. jul 2011 Man behøver nu ikke give 1200kr for et tankdæksel, du kan sagtens finde et der ligner det orginale til 400kr :), men du får selv bøvlet med nøglen, men det gør du også ved det orginale, med mindre de da omkoder det, men det koster nok stadig ekstra.

• #14   20. jul 2011 alle srad'erne køre med den samme lås, så passer de i en 97'er gør de også i en 98'er

(link fjernet) <- der kan du se hvor den orginale lås bliver brugt

• #15   21. jul 2011 Martin H: har jeg fundet det uorginalt ?, det er altså det orginale suzuki varenr, så det er orginalt... Men tror du mente at det var modellem før srad'en, de kun havde nøgler til ? smiley

http://www.mcbutikken.dk/category/10207000000/vehicle/31889/article/151685 <- Der er en uorginal til 369kr fra DK, så det kan sagtens findes billigere, og skal det være helt billigt, så er det bare at gå ind på ebay og finde et fra kinaland

• #16   21. jul 2011 det er ikke vand i tanken har tømt den og fyldt den igen og det samme med karburator'erne og så støv regnede det igår og var fugtigt i vejret og da gjorde den det igen smiley

• #17   23. jul 2011 det undersøger jeg lige smiley

Kommentér på:
gsxr 600 hakker i regnvejr ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce