{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsxr hakker
  • #1   16. aug 2015 Min gør det samme. Jeg kunne forestille mig at det er fordi den ikke er indstillet efter at ha' fået en udstødning med mindre modstand på - men det generer mig ikke smiley Holder mig da bare over 3000 omdr.

• #2   16. aug 2015 Måske er nålene slidte, der kan os være skidt i kaburatorne. Jeg har prøvet det samme og hos mig krævede det en kaburator rengøring og justering

• #3   16. aug 2015 Min Gsx 600 f gør det samme, tændrør længst til højre ( set bagfra) er ulig de andre 3. Har spurgt Motorgården ( Svenstrup) om det var et "kendt problem" hvortil svaret var nej. Det tvivler jeg så lidt på, da jeg har en kammerat med en 94 600 gsx f som har samme symptomer, dog ikke så udpræget, da hans begynder at gå "normalt" ved 1800-2000 rpm.
    Motorgården mener det kan skyldes en "lidt" tilstoppet tomgangsdyse ? Har for 6 mdr siden skiftet dyser,o-ringe osv i kaburatoerne men lige lidt hjalp det !
    Føles lidt som i gamle dage, når en totakt knallert begyndte at firetakte , bare med den forskel at når man rammer ( i mit tilfælde) 3000-3200 rpm tager fanden ved den og man mærker at nu går den som den skal på alle 4 smiley smiley

• #4   16. aug 2015 Okay
    Ja for det virker som om den meget gerne vil gå ud, hvis den ikke får lidt at leve af, men som sagt kun op til 3000omdr. Så kører den perfekt

• #5   16. aug 2015 Brian, har du prøvet at "fifle" lidt med chokeren mellem 1000-3000 rpm ?

• #6   16. aug 2015 Ruben
    Hvordan mener du ?

• #7   16. aug 2015 Justere lidt på chokeren i området hvor den går dårligt....

• #8   16. aug 2015 Hmm har lidt samme problem - tror jeg .
    På min Z750 når jeg ligger køkørsel, så i første gear, den triller fint uden at give gas overhovedet, men giver jeg en lille smule gas, så hakker den fremad, giver jeg nok gas stopper det også. lidt irriterende ved køkørsel, eftersom jeg skal køre langsomt - hurtigt - langsomt - hurtigt ovs. kan ikke holde farten sammen med bilerne.

Den har ikke original udstødning, kan det have noget med det at gøre?

• #9   16. aug 2015 Rens af benzin systemet og karburator.... Bum! Så kører den som en drøm igen ved lave omdrejninger...

Havde samme problem på min gamle gsx-r750 fra. 1994.... Værkstedet skilte den ad og renses alle slanger og karburator mv.... Den kørte som en drøm bagefter

• #10   16. aug 2015 Utroligt , havde den til stort service over vinteren - der fixede de det ikke, trodsalt fik jeg en regning på omkring 11.000 ...... -,-

• #11   16. aug 2015 den står nok lidt til den fede side på luftskruerne

Kommentér på:
Gsxr hakker

Annonce