1.222 visninger
|
Oprettet:
Let. {{forumTopicSubject}}
Er ved at gøre biken klar til sæson, og da jeg køre lidt dragrace på knallerten, så arbejder jeg pt med geraring.
Skifter fra 530 kæde til 520 = ca-800 g. Forreste tandhjul = -94 g Bagerste tandhjul = -943 g.
Nu glæder jeg mig til at få samlet, og testet.
Kom sommer.
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 153
Jeg starter ud med en helt anden primær gearing, som har været benyttet før på en ZX9R. Og der er ikke skyggen af O-ringe eller lign, i nærheden af kæden. Skulle iflg roadrace eksperter give mellem 4 og 8 hk ekstra.
Nu må vi se om det dur.
Men der er stadig ca 1200g mindre masse, der tages fra bagendes gyro-effekt. samt lidt mindre uaffjedret vægt.
Har forøvrigt to Alu kødben til ZX9R'en der er lidt længere end std, altså Raisers, hvis du er intra. Jeg skulle bruge nogle der sænker ca 20 - 30 mm.
feb 2008
Forresten, så spiller min gearkasse igen... Længe ventet.
Kørte første gang på den sidste weekend.
Mon ikke at der spoles lidt mere, end de 500 km som jeg kørte sidste år, på i 2010,
feb 2008
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13558
feb 2008
Tja...
Gearkassen stod af igen, og en ny er monteret. Mekkeren har ringet, den er klar.
Nu er det "kun" resten der mangler at blive klar.
feb 2008
Så blev Stellet færdigt.
Nu er der bare de tusinde små detaljer tilbage.
Men det går fremad. Dog vil jeg lige tilføje at slibe stellet ned, specielt indersiden omkring motorbeslag osv. Det er et MARERIDT.
Havde nok valgt at sandblæse/glasblæse den del, hvis jeg havde tænkt mig om.
feb 2008
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13558
feb 2008
Spændende første par km, når man selv har haft den skildt ad i ALLE de stumper den kan... Er der noget der rasler, føles forkert...
Alt gik vel, "sort of"
Bremsegrebet skulle vendes lidt mere nedad, eazy...
Der er nye billeder af biken i album, og i profil. Flere kommer til, når solen gider kikke frem.
God påske ( og jul!!!)
Rene'
Let.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside