Ekstra cykel ? {{forumTopicSubject}}
Hej i mc nørder
Er begyndt at kikke efter lidt ekstra legetøj til mig og sønnen, den skal primært være til fri afbenyttelse for knægten,men jeg vil da ikke have noget imod at tage en lille tur på den en gang i mellem og det gjorde da bestemt ikke noget hvis det var noget der kunne klare en grus vej uden problemer ..... men da det er mig der betaler, vil jeg også gerne have det sidste ord og budgettet er lagt til en 30000.- kr........
De modeller vi/jeg selv har i tankerne er..
Aprilia Pegaso 650
Gagiva Canyon 500
Honda SLR 650
Honda NX 650
Honda XL 600 V Transalp
Kawasaki KLE 500
Suzuki XF 650 Freewind
Yamaha XTZ 660
Ved godt at der er nogle af modellerne der nok bliver lidt svære at holde inde for budgettet, men vi er ikke bange for at tage ned over grænsen for at hente en cykel, hvis det er det der skal til for at holde prisen nede
I må meget gerne smide en kommentar omkring de forskellige cykler for/imod osv.
Mvh. Dennis
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.597
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 5 Emner: 179 Svar: 840
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 76 Svar: 323
bmwenliGSt
p.s. har du ikke overvejet en "lillebror" til din egen?
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 421
Simon J: Okay , havde bare fået af vide at Gagiva'en skulle være bedre!... men hvis vi nu skal "nøjes" med en Cagiva, hvordan er den så at få reservedele til, og hos hvem her i DK eller i D ........
PP:Jo-jo-jo.......men budgettet ligger ligesom en dæmper på udskejelserne, men har skam kikket priser på BMW F 650 modeller, men de er meget "dyre"
dec 2003
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.597
Imodsætning til hvad mange mente så behøvede jeg aldrig rigtig reserveldele til men brugte "Italian bike store" og et par sider på nettet til de småting der var. Synes ikke der var de store problemer i det.
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 421
Jahh.....johh........ nu er det måske begrænset hvor meget jeg får lov til at bruge den ......... men mit indtag af føde og mangel på motion ! , har gjort at jeg har fået mig en pukkel lige midt på bugen, så de maskiner med for sporty kørestilling er dømt ude .........
/Dennis
dec 2003
Ekstra cykel ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside