{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Batteri {{forumTopicSubject}}

Nu er mit batteri godt nok så småt ved at kradse af, kan jeg mærke... Den har svært ved at trække starteren rundt om morgenen, men når den først er kommet igang, er der ingen problemer.
Jeg var idag lige ude og måle på det, og ved første måling uden tænding viste den 12,25V... Egentlig ok, men da jeg så satte tænding på, begyndte voltmeteret bare at tælle nedad... På under et minut faldt spændingen til 11,30V... Så det er vidst på tide med et nyt batteri...

Hvor kan man billigst få fat i et? Og kan det betale sig at købe et vedligeholdelsesfrit?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri
  • #1   1. nov 2009 Hej Erik,

Tak for svaret... Hmm, jeg har også selv kigget på det batteri... Det kan være, det bliver det jeg køber... Ved du, om der følger syre med i selve batteriet fra starten af, eller skal man selv købe det ved siden af, og fylde på efterfølgende?

• #2   1. nov 2009 Hej Søren,

Af hvad jeg lige kunne måle mig frem til, har batteriet flg. mål:
    Længde x bredde x højde
    16,5cm x 12,5cm x 17,5cm

• #3   22. nov 2009 Efter skift til Søren H's batteri, starter maskinen nu igen, næsten inden man når at trykke på knappen. Så der blev lige kørt en lille svingtur, hvor dæktrykket blev justeret, og nu er vi klar til vintersæsonnen smiley

Kommentér på:
Batteri

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce